3.538 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Henriette L
Henriette L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

hankat vil ikke parre hunkat hankat vil ikke parre hunkat

Min hankat var på besøg hos en villig hunkat hun gjorde sig lækker og det som hun nu gør når det er,, min hankat var bange og de fik ro.. han nøjes med og slikke på hende og mere skete der ikke de 4 dage .. hun vil gerne og han fik hjælp men han vil ikke er det normalt ?? Eller hvad kan det skyldes???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hankat vil ikke parre hunkat
  • #1   17. maj 2013 plejer man ikke at tage hunkat til hankat, da han netop har brug for trygheden ved at være på eget territorie. Eller har jeg misforstået noget:)

• Henriette L
    Henriette L Tilmeldt:
    maj 2013

#2   17. maj 2013 Ved ik hvad man plejer , men havet ikke været muligt at den kom her.. men så du mener det kan være fordi han ikke er tryg ??

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2012

Katte: 3 Emner: 19 Svar: 306
    #3   17. maj 2013 Det kan bestemt sagtens være fordi han er stresset eller utryg smiley

• #4   17. maj 2013 Hvorfor hører du ikke opdrætter om det. Hvis i ikke engang har checket info om parringen så er jeg da bekymret om det fremtidige kuld meget kan jo gå galt i en graviditet og fødsel osv.

Jeg har selv ilderopdræt så ingen hankatte/ katteparring erfaring. Men mit bud var han simpelhen var utryg fordi han var på fremmed territorie.

• Henriette L
    Henriette L Tilmeldt:
    maj 2013

#5   17. maj 2013 Han kommer der fra købte ham der i tidernes morgen og de er gode ved dyrene og de har forstand på det.. vil bare høre om der var flere grunde til udfaldet.. men ja utryk og stresset , vil jeg så tro på er den helt stor grund...

• #6   17. maj 2013 betvivlede nu ikke i var gode ved dyrene selvfølgelig er i da det smiley Men uvidenhed kan få meget store konsekvenser i forbindelse med avl.

• Henriette L
    Henriette L Tilmeldt:
    maj 2013

#7   17. maj 2013 De har gjordt det mange gange før .. bare præsis min som ikke ville.. men må bare prøve igen

• Henriette L
    Henriette L Tilmeldt:
    maj 2013

#8   17. maj 2013 Det hans førest gang og føreste gang han er ude fra hjemmet..

• #11   17. maj 2013 Man kan vel ikke tvinge en hankat til at parre en hunkat - eller...
    Det kan jo være at det var en dum kælling smiley

• #13   17. maj 2013 Hvis man nu prompte skal flytte hannen til hunnen, ville det nok være nemmere hvis han er en lidt ældre, og især mere 'erfaren' herre.
    For en ungkat der for første gang skal væk fra sit hjem, og for første gang bejle en hunkat kan det helt åbenlyst være en stor mundfuld at pludsligt befinde sig på hendes territorie. smiley

• #14   17. maj 2013 Det kan være at han har lært at selv om hunkatten er sød og villig, så vanker der lussinger bagefter smiley

• #15   17. maj 2013 Opdrætter af din hankat som jo har meget erfarring burde vide at man nomalt ikke sender en hankat og især ikke en uerfaren hankat ud af huset til parring.
    Og jeg vil absolut anbefale en erfaren hunkat til en uerfaren hankat og så i hankattens hjem.
    Og hvis i er reg opdrætter vil jeg bestemt anbefale af tage FD's diplomopdrætter seminar/ uddannelse og alle de kursus i kan komme så i har lidt bund viden inden smiley

• #16   17. maj 2013 Marianne:
    Han finder sig ikke i voldtægt smiley :D

• #17   18. maj 2013 Nix:D Jeg har for nyligt lavet en parring, hvor det var helt tydeligt at Kashmir var noget betænkelig og sprang af MEGET hurtigt smiley så hurtigt at jeg ikke troede det lykkes, men det gjorde det.

• #20   26. mar 2014 Gammel debat

• #22   26. mar 2014 Blot til info, der er jo ingen pointe i at svare når den er over et år gammel. Mon ikke ts fik det løst.

• #24   26. mar 2014 Som jeg skrev, blot til info så tag du og klap kaje, det klæder dig absolut ikke at være sådan en mokke.

• #26   26. mar 2014 Nu ved jeg ikke hvor du er henne af men, hvor jeg er skinner den bestemt ikke, men også god dag til dig da (:

Kommentér på:
hankat vil ikke parre hunkat

Annonce