{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Natascha P
Natascha P
Tilmeldt:
25. maj 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

hjælp mig {{forumTopicSubject}}

Hvordan stopper jeg er min kat i at tisse andre steder ind i sin kattebakke.
vi skifter grus hver uge. men han bliver ved på gulvet, på tøj og ja på en helt ny lift til vores nyfødt baby.

Har efterhånden prøvet alt for at stoppe ham og er desperat efter at finde en måde.
for kan jeg ikke få en ende på det må jeg skille mig af med ham. selvom det skær dybt i mit hjerte.
men mine børn er mere vigtig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp mig
  • #1   25. maj 2013 Hvor gammel er katten og er den kastreret??

    Har du fået den tjekket for urinvejssygdomme?? - blærebetændelse/ krystaller i urinen..


  • Natascha P
    Natascha P Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   25. maj 2013 han er 6 år ca og ja er han blevet.

    nej det er han ikke blevet tjekket for...


  • #3   25. maj 2013 Jamen så skal du se at få ham tjekket for urinvejssygdomme, for det kunne godt tyde på at han måske har enten blærebetændelse eller krystaller i urinen, det er meget smertefuldt for katten..

    Det er et at de mest almindelige symptomer på urinvejslidelser - urenlighed, fordi katten forbinder smerten når han tisser med noget udefra kommende, og da det der er tættest på er kattebakken, så mener katten at det er dens skyld, så derfr tisser han andre steder, så se at få det tjekket inden urenligheden også bliver en dårlig vane, du må endeligt ikke skælde ham ud når han er urenlig, for det forstærker blot problemet..


  • #4   25. maj 2013 Hvis ikke det er fordi han har en urinvejslidelse eller sten, så er det måske stress... Når du skriver lift, så tænker jeg at det ikke er længe siden I har fået baby og det kan godt stresse en kat smiley

  • #5   25. maj 2013 <i>kan jeg ikke få en ende på det må jeg skille mig af med ham.</i>

    Må jeg lige tilføje her at man giver ikke en urenlig kat videre til andre mennesker, så hvis du ikke magter at gøre ham renlig igen, så skal du lade ham få fred for denne verden.. Alt andet er unfair for både den næste ejer og for katten..


  • #6   25. maj 2013 Natascha **nej det er han ikke blevet tjekket for...**

    Hvis den mest oplagte årsag ikke engang er blevet tjekket, så har du jo ikke **prøvet alt for at stoppe ham**. Og hvis det "alt", du har gjort indbefatter skæld-ud og lign. så stresser det blot katten til mere urenlighed.

    Men søg på <i>urenlig, urenlighed</i> eller <i>tisser</i> i forum, så finder du masser af tråde med råd til at løse dette problem.


  • #7   27. maj 2013 Det kunne bestemt lyde som urinvejsinfektion....

  • Natascha P
    Natascha P Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #8   28. maj 2013 tak for jeres råd. vil gerne gør det rigtige med min kat da han har en stor betydning for mig
    og Tinka. det var derfor jeg valgte at skriver og spørger til hvad jeg kan gør da jeg ikke er ekspert på det område
    men takker af mit hjerte for jeres tid også vil jeg få ham tjekket



  • #9   28. maj 2013 Det lyder måske underligt, men jeg vil faktisk håbe, at det er en simpel urinvejslidelse der er årsag til urenligheden - for det er så konkret og til at behandle med foder og medicin - og fremtidig forebygge med øget mængde vådfoder.
    Hvis det er noget rent adfærdsmæssigt kræver det mere detektivarbejde og tålmodighed og prøven sig frem. (men så er der da masser af tråde, at finde råd i).

    Giv gerne opdatering smiley


Kommentér på:
hjælp mig

Annonce