Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilanx kattemad
  • #1   25. maj 2013 Nettet? (:
    Googlede navnet og fandt dette, prøv og kig dig lidt omkring:

(link fjernet)

• #2   25. maj 2013 I og med Majs er nr. 1 indgrediens så ville jeg ikke bruge det som fuldfoder, der er simpelthen ikke nok kød i

• #3   25. maj 2013 Jeg bestilte en prøve pose, men mine katte ville ikke æde det... og indholdet er mere hønsefoder end katte mad... så det bliver af åbenlyse grunde ikke købt ind her smiley

• #4   26. maj 2013 Der er ikke noget reelt kød i, det der er er mel, fiskemel, kyllingemel osv og så er det proppet med alt muligt andet som ikke hører til i en kattemave:-(
    Mine var også meget glade for det (prøvepose) men det betyder ikke at de får det igen. De må spise hvad jeg serverer af mad, uden korn, sukker og andre triste ingredienser. Heldigvis er de også fuldt ud tilfredse med sund mad;-)

• #5   27. maj 2013 (rømmer mig) Jeg spurgte ikke om jeres erfaring, men om hvor man kunne købe det ?

• #6   27. maj 2013 I Super bedst...

Men hvorfor købe noget der ikke er godt for katten.... når der er så mange andre væsenlige bedre produkter ???

Dårligt foder, kan betyde flere dyrlæge regninger smiley

• #7   27. maj 2013 Så kom med forslag til bedre foder og billigt. smiley

• #8   27. maj 2013 Du søger bare på foder på forum..... så kommer der 100 vis af tråde med gode råd smiley

Selvom 400 kr kan lyde dyrt for en sæk katte mad på 10 kg...
    Så er kilo prisen kun 40 kr (Whiskas har en kg pris på 47 kr )

Det "dyre" holder længere, da katten bliver mere mæt og indeholder de rigtige ting ...og så behøver de ikke at spiser så meget af det ....

Men du skal altid kigge efter at den første ting der står i indholdfortegnelsen er KØD..... hvis der står korn/majs/roere eller andet.... så hold dig langt væk.

Af vådfoder vil jeg klart anbefale LUX fra Aldi ... 5,50 kr for 400 g og noget af det bedste på markedet....

• #9   27. maj 2013 Er der nogen der kan give mig et godt eksempel på en god indholdfortegnelse?

• #10   27. maj 2013 Så høj kød procent som muligt over 60-70 %... god fedt procent ca 15 % smiley

• #11   27. maj 2013 At kød står øverst på listen er det vigtigste, hvis det er i form af "mel" er det ikke så godt (fiskemel, kyllingemel osv)
    Det er også vigtigt at undgå korn og sukker, da det gør maden til fastfood, dvs uden det store næringsindhold og mætter kun kort.
    Arion fra maxizoo har kun lidt korn i og koster knap 500 for 10kg (den variant mine godt kan lide)
    Porta 21 feline finest grain free har jeg lige været heldig at få til 510 for 20kg (zooplus.de) den kan de også godt lide.
    Applaws kan mine også godt lide, har kun købt små prøveposer endnu;-)
    Zooplus er nem at søge og finde info på. Når du har fundet det du vil købe, kan det ofte betale sig at handle på den tyske side;-)
    God jagt

• #12   27. maj 2013 Vil dette foder være godt til mine to kasterede katte på 1 år : http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattefoder_toerfoder/porta_21/porta_21/182084

• #13   27. maj 2013 Det bruger jeg til mine på 1 år. Jeg blander det med Arion og Applaws så der er forskellige smage blandet sammen. Det kan de godt lide og så bliver de heller ikke trætte af at spise det samme hele tiden;-)
    Husk at der skal være blid overgang fra et foder til et andet, så deres maver ikke går i smadder.

• #14   27. maj 2013 Vil porta 21 finest sensible og applaws med kylling og laks være en god kombi ? Selvom mine katte ikke er allergiske overfor foder?

• #15   27. maj 2013 Helt klart godt, ca den blanding jeg bruger, jeg har også Orijen i, men det er ikke nødvendigt smiley

Kommentér på:
Bilanx kattemad

Annonce