{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

hvordan føre jeg dem sammen :S {{forumTopicSubject}}

har to katte selv, og er lige blevet barnepige for 2 katte mere i en hel uge og mine to katte har jeg fået 100 % ned på jordenmed den ene kat som jeg passer, men den anden den er sky og hvæser og flygter og gemmer sig og har prøvet at sidde med mine katte i skødet og nusse den for at lokke den anden frem og jeg har prøvet dem enkeltvis og har prøvet at sidde og berolige den kat der hvæser og lade mine katte komme nærmere, men ikke rigtig noget held

det er lige ankommet her idag og har været her fra kl 12. de har deres eget legetøj og mad og katte bakke og transport kasser

kom med jeres pro tips


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan føre jeg dem sammen :S
  • #2   3. jun 2013 ejeren er ikke hjemme men tre katte kan sammen, det kun den sidste der er lidt hidsig

  • #3   3. jun 2013 den hvæser kun der er ingen rejst pels eller slås kampe

  • #4   3. jun 2013 Selv om der kun er hvæsen så er det stadig mega stressende for alle 4 katte, jeg syntes du bør skille dem ad når det kun er en uge du skal passe dem, det bedste havde været at du havde passet kattene i eget hjem og så tilset og kælet med dem 1-2 gange om dagen, det havde været meget mindre stressende for dem..

    Katte er ikke som hunde der bare kan tages med over alt og så indordner sig, katte har deres territorium og du har her fjernet 2 katte fra deres territorium og sat dem ind på et fremmed territorium hvor der oven i købet er 2 andre katte der regere..


  • #5   3. jun 2013 Det er jeg godt klar over men mine gør ingenting de er glade med løftet hale med knæk på og kan da sige at de er begyndt at kunne snuse til hinanden nu her. Men at passe dem i deres lejlighed kunne ikke ske pga afstand og jeg var sidste redningsplan i sidste øjeblik så mon ik det går

Kommentér på:
hvordan føre jeg dem sammen :S

Annonce