2.189 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

Hvor mange kattebakke har i Hvor mange kattebakke har i

Hej, ja det siger jo lidt sig selv, men hvor mange kattebakke har i, jeg har to katte jeg snart skal flytte i lejlighed med. Og ville høre hvor mange kattebakke i har til jeres katte.

Og hvilket katte-grus bruger i, det skal helst ikke være for dyrt da jeg er på en su.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mange kattebakke har i
  • #1   10. jun 2013 Altså det siger jo du skal have lige så mange bakker som du har katte +1. Så når du har 2 katte skal du sådan set have 3. smiley

• #2   10. jun 2013 Vi har godt nok kun 2, da vi desværre ikke har pladsen til flere, men kattene bruger også fint de 2 vi har, så ingen problem der.

• #3   10. jun 2013 Det er bare det at det er en 1,5 værelses lejlighed så jeg kan jo ikke fylde den helt op med kattebakker

• #4   10. jun 2013 Okay smiley

• #5   10. jun 2013 Nej, selvfølgelig kan man ikke det, men vi har 2, en på badeværelset og en i vores stue. smiley

• #6   10. jun 2013 Okay smiley det er også lidt sådan noget jeg tænker i smiley så tak

• #7   10. jun 2013 Hvad bruger i af grus ?

• #8   10. jun 2013 Uhh.. Kan ikke huske hvad det hedder.. Det er noget der koster 500kr for 5 sække med 15kg i hver. smiley

• #9   10. jun 2013 Men kan lige tjekke når jeg får tid hvad det hedder. smiley

• #10   10. jun 2013 Okay :). det er ikke så galt smiley

• #11   10. jun 2013 Nej det er fint nok. smiley

• Meca
    Meca Tilmeldt:
    maj 2013

Svar: 21
    #12   10. jun 2013 Jeg har to kattebakker til min ene kat, men i starten havde jeg kun en og det fungerede fint. Nu øver jeg ham bare i at der er to indtil jeg får min anden kat:) Så jeg vil sige to kattebakker til to katte

Af grus bruger jeg ever clean, det er i den lidt dyre ende, men har hørt det holder længere end det billige, har aldrig prøvet andet så kan ikke sige om det er rigtigt.

Everclean er indimellem på tilbud og når der er det fylder jeg godt op (har mindst 6 pakker stående:))

• #13   10. jun 2013 Da jeg havde 3 katte havde jeg 3 bakker, men nu hvor der kun er to, fandt jeg ud af at de altid kun brugte den som altid har været nr et, så jeg fjernede først en og så en mere, men der er så også sat en mega stor bakke.
    Hvis der bliver problemer, ja så har jeg de andre i skuret.

Vil lige vise jer hvordan det kan komme til at så ud når man har børnebørn smiley så er det lettere at holde styr på en bakke smiley

profilbillede
  • #14   10. jun 2013 Jette: Har dine børnebørn gravet i bakken? smiley

• #15   10. jun 2013 Jaaa, øv Emma bliver ved med, at tro det er en sandkasse, du kan se hvor hun lå på knæ, og at hun så skal vaske fingre syntes hun også er hyggeligt smiley sidste gang var det både hende og fætter Hjalte der legede der ude, vi troede de var på mit værelse smiley de har også kat der hjemme, men bakken er i et rum som de små unger ikke kan komme i. Forøvrigt leger hun også kat, så hun tygger på kattemaden , hvis jeg ikke husker, at stille det op på et skab.
    Godt de bliver ældre smiley

• #16   10. jun 2013 En kattebakke har jeg til min ene kat. Det er han fint tilfreds med.

• #17   10. jun 2013 Jette: Hahahah jeg kan lige se det for mig! smiley Det må se sjovt ud når man ser det.

• #18   10. jun 2013 Jeg har to bakker til 5 katte... men de render jo også ude..... så de bliver kun brugt om natten, når de er lukket inde smiley

• #19   10. jun 2013 Jeg håber det hjælper, at gruset er ved at blive skiftet med træ dimser smiley

Jeg tror ikke Røde tisser i haven? Jeg har ikke set det,, Birk gør det kun hvis der er sand, men Manne tissede i haven, bare der var tørt og løst jord.

• #20   10. jun 2013 Jeg har 3 kattebakker til 2 katte smiley

Jeg bruger det klumpende grus fra Rema 1000 det koster 23kr for 8 liter, men det støver helt vildt, jeg ville egentlig gerne skifte, men min gamle hunkat vil helst have en grustype der er grov, og dem jeg har set med groft grus de er ikke gode til at tage lugten, så holder på Rema's indtil videre smiley

• #21   10. jun 2013 1 til 1 misling :o)

• #22   10. jun 2013 Hvor mange bakker har kattene nu ??

Jeg har pt 2 voksne piger, 1 stor killing på 5½md. 6 killinger på 12 uger og 3 killinger på 5 uger. Jeg har 4 lukkede jumbo bakker inde på værelset med klumpende grus.
    Så har jeg en del killingebakker med killingegrus fordelt rundt i huset.

Af klumpende grus bruger jeg AK, det er lidt dyrt i indkøb, men da det klumper så godt er det billigere at bruge i længden end lavprisgruset.

• #23   10. jun 2013 Jeg har 10 store bakker til 7 katte + de også kan gå ud i haven.
    Bruger træpiller str. 6 mm.

• #24   10. jun 2013 2 bakker og jeg bruger Extreme Classic uden duft smiley

• #25   11. jun 2013 Jeg har 5 bakker stående til 8 katte. Det går fint.

• #27   11. jun 2013 3 katte
    2 bakker + haven.
    De 2 bakker bliver sjældent brug da kattene hellere vil udenfor og få fred. Men jeg har altid have mindst 2 bakker til 2 katte og helst i hvert sit rum.

Aidan fik på et tidspunkt den ide at Macro skulle angribes hver gang han gik på toilettet så derfor blev Macro bange for at bruge toilettet med mindre han sikrede sig at Aidan sov ekstra tungt også tog han det toilet læææængst muligt væk.
    Og vi andre greb ud efter Aidan hvis han vågnede og gik på jagt. I den periode satte jeg et ekstra(altså 3 toilet) frem da vi boede til leje i et hus med stue og 1 sal så jeg kunne sprede dem godt ud.

Mine katte er glade for krystal grus.

• #29   11. jun 2013 Vi har tre katte og to bakker. Når kattegården bliver færdig får de også en bakke derude. Vi bruger extreme classic eller tigerino som vi køber på zooplus.

• #32   11. jun 2013 Vi har 2 til 2 katte

• #34   11. jun 2013 Jeg har en kattebakke til mine to katte, og det fungere fint, intet problem der.
    Jeg bruger "klumpende kattegrus" fra Rema, det er overhovedet ikke dyrt og så klumper det, så er kattenbakke nem at gøre rent. smiley

• #35   11. jun 2013 2 bakker til 1 kat, men hun fungerede også fint med 1 bakke. Jeg synes bare hun skaulle have to, fordi at vi bor så stort og skal have en kat mere smiley Og vi bruger ever clean og det er bare kanont!:D

• #36   11. jun 2013 Jeg har 1, til min ene kat smiley

• #37   12. jun 2013 Jeg har to kattebakker med hvidt klumpende kattegrus, hedder Sund fornuft og koster ca. 13,00 kr. i Fakta for en alm. pose. Først da jeg startede med det gik hun på bakken, ellers tissede hun på aviser, selvom bakkerne var der. Hun er også ret flink til at tisse og kun tisse i brusekabinen, - hvilket er dejligt nemt.

• #38   12. jun 2013 vi har 2 katte, og en meget stor kattebakke (: vi bruger extreme classic, hvilket vi er meget glade for. vi er begge på SU, men det er bare så meget billigere i længden, end billigt grus (:

Kommentér på:
Hvor mange kattebakke har i

Annonce