{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

Sofie N
Sofie N
Tilmeldt:
19. jun 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Indekat? {{forumTopicSubject}}

Hej Kattegalleri (:

Jeg har altid boet i et dyrehjem, med en til to katte af gangen. De har altid været 'udekatte' (der er indenfor og i møblerne så meget de lyster,), da vi har simpelthen aldrig brudt os om tanken om at have en indekat. De har deres instinkter, og de skal naturligvis også ud og opleve verden!

Jeg må dog indrømme, at jo nærmere jeg kommer tiden hvor jeg er nødt til at flytte hjemmefra (vi bor på en gård på landet) og højest sandsynligt havner i en lejlighed, kan jeg alligevel ikke lade være med at lege med tanken om at have en indekat.

Hvad er jeres holdninger til at have en kat, der aldrig kommer ud? Jeg har det jo altså noget svært med tanken, men tanken om helt at undvære kat, er heller ikke så rar.


Kommentarer på:  Indekat?
  • Sofie N
    Sofie N Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #2   19. jun 2013 Hvis det skulle blive sådan at jeg skulle have kat, ville det blive en neutraliseret Hellig Birma da jeg netop har læst mig frem til at det er en race, der er særdeles velegnet som indekat (:

  • #3   19. jun 2013 Hvis du bor i lejlighed kan du stadig godt give din kat lidt natur liv, hvis du sætter net for et vindu eller på en altan, selv en fransk altan, så kan den se på livet udenfor og dufte til det hele.
    Og som Lotte siger, vær sikker på killingen aldrig har været ude, ellers er det synd.

    Jo der er også et andet arbejde med katte som kun er inde, der skal tænkes mere over fodring, leg og renlighed, det er jo ting som en udekat klare meget af selv.


  • #4   19. jun 2013 Det lyder som om, at du sætter dig godt ind i tingene, hvilket er et rigtig godt udgangspunkt for at anskaffe sig en indekat. smiley Jeg er enig i det Jette og Lotte har skrevet, men vil blot tilføje, at vælger du en Hellig Birma, skal du anskaffe dig to. Det er en meget social kat.

    Du kan også vælge at give en ældre kat fra et internat, et godt og blivende hjem. De er oftest vant til at være "dem selv". smiley


  • Sofie N
    Sofie N Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #5   20. jun 2013 Mange tak, det vil jeg helt sikkert se på til den tid smiley
    Hvorvidt jeg skal have kat kommer naturligvis også an på hvilket studie jeg skal på, da jeg netop går højt op i at kunne bruge meget tid med katten, og hvor stor min lejlighed bliver, da jeg synes at en indekat i det mindste skal have nogen plads at udfolde sig på smiley - Så kan det jo være, at det kun bliver aktuelt hvis der netop er plads til to katte smiley


Kommentér på:
Indekat?

Annonce