{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal jeg have fat i til min kommende killing??
  • #2   29. jun 2013 Hmm jeg ser nu ingen grund til en kurv/ seng, hvor mange katte bruger det???
    Ja ingen af mine i hvert fald, men det er jo op til en selv smiley

Men en god kvalitets killingefoder
    Noget godt dåsemad (behøver bestemt ikke være til killinger)
    En ekstra kattebakke
    Mad og vandskåle
    Legetøj ( og her mener jeg det er vigtigt at købe noget nyt til den nye killing, så den gamle kat ikke føler at den skal afgive sit legetøj til den nye beboer)

Ellers ser jeg ikke lige andet der skal indkøbes, altså bortset fra at katten selvfølgelig skal vaccineres, mærkes og neutraliseres hvis den ikke er det ved køb..

• #6   30. jun 2013 (det dyre foder er ikke altid det bedste)
    (det billige foder er ikke altid noget pis)

• #8   1. jul 2013 -Undskyld hvis jeg gentager ting du har hørt før smiley
    Som de andre siger er det en rigtig god ting at overveje det med råfodring når man har killing. Det er somregel(der er jo undtagelser) nemmere at lære killingen at råt kød er mad. Hvis killigns mor er vandt til tørkost så lære killingen ikke at den egentlig er et rovdyr...
    http://sashagg.com/katte_raafodring/ - lindt info om råfodring og opstart.

Vådfoder eller Råt kød er meget vigtigt af hensyn til væsken for både killingen og den ældre kat. hvis ikke du er klar på råfodirng ivl jeg foreslå LUX fra Aldi. god pris og højt kød indhold - ingen sukker eller korn.

<b>vand og mad skål</b>. Her vil jeg bare lige sige at en flad tallerken eller underskål vil måske være at foretrække også til den store kat hvis den har tildens til at skubbe maden ud af sin skål med poten. hvis kanten på skålen er for høj kan det irritere kattens knurhår når de forsøger at spise.

<b>Katteurt</b> Jeg synes det kan være godt at have lidt katteurt hjemme for at gøre begge katte glade når de skal lære hinanden at kende. Det hjælpe også med at få killingen til at sprede sin egen duft hen over f.eks kradsetræet hvis nu den bliver skræmt væk af den ældre kats duft spor.

<b<legetøj</b> Lav noget småt legetøj selv så der er noget nyt det kan være en staniol kugle eller klippet papir, flaske med huller som indeholder godbider. mange muligheder. eller man kan gå ud og shoppe legetøj smiley Mine katte er ret glade for sådan en nano bug sat ned i vores catit kugle bane. den løber rundt rundt rundt.. og de stirre!

• #9   2. jul 2013 En seng kan du klare billigt med en papkasse! Mine foretrækker klart en papkasse frem for alle de kattesenge jeg har haft indkøbt til dem smiley Den ene er sågår vild med at sove på en plastikpose.

Legetøj - tja, mine vil altså hellere lege med alt andet end hvad der er købt. Men en lighter, en vatpind, et låg fra en flaske.. Ja så skal du satme se aktion her i Misseland smiley

• Eli A
    Eli A Tilmeldt:
    okt 2007

Katte: 2 Emner: 6 Svar: 47
    #10   2. jul 2013 transportkasse, hvis du ikke allerede har en ekstra. Evt, kan man tage døren af når man ikke bruger den, så mis kan bruge den som hule.

Kommentér på:
Hvad skal jeg have fat i til min kommende killing??

Annonce