Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Meget træt kat efter kasteration...
  • #1   2. jul 2013 Ind i et varmt rum, uden klatre-muligheder, da han så kan falde ned.
    Det er meget normalt, at de er trætte og svimle den første aften.

Mad kun i små portioner, ellers risikerer du det kommer op igen

smiley

• #2   2. jul 2013 Giv ham vådfoder resten af dagen, til han har fået styr på sig selv igen, så han ikke risikerer at kløjes i foderpillerne smiley

• #3   2. jul 2013 Jeg fodrer kun med vådfoder.. Han ligger inde ved mig inde på sengen.. smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #4   2. jul 2013 Maria, ja du skal passe på med højder, når de lige er kommet hjem fra dyrlægen, Men det ved du godt de er lidt omtumlet, da du før har haft en del katte som er blevet kastereret og steriliseret,:-)

• #5   3. jul 2013 øv. vi har også fået kastereret vores hankat i sidste uge, nu er han bare blevet så sky efter det, det er vi lidt trætte af, han var den mest kælen kat før, men nu er han bange, og gæster er især farlige.
    Men med hensyn til svimmelhed, så er det meget normalt den første dag, at de ikke er helt på toppen, dagen efter plejer det at være ovre.

• #6   3. jul 2013 Merete, kunne det tænkes at han har ondt efter indgrebet?

• #7   3. jul 2013 ja, må indrømme den tanke har også strejfet mig, men det hele ser nu fint ud, men de kan jo ikke sige av:( vil lige tage en snak med dyrlægen i morgen, har før kastereret katte, og der har ikke været noget bagefter.

• #8   3. jul 2013 Jeg har heller aldrig oplevet at hankattene har haft smerter (de har i hvert fald ikke vist det), de har været SÅ hurtigt ovenpå igen..

Men to af mine hunkatte var ikke ordentligt smertedækkede efterfølgende, og de reagerede netop ved at være ekstra sky og blev lettere forskrækket..
    Det hjalp da de fik noget smertestillende..

Kommentér på:
Meget træt kat efter kasteration...

Annonce