{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Kat træt efter narkose {{forumTopicSubject}}

Hej!
Min (ældre) kat var i narkose/ bedøvelse hos dyrlægen igår. Det har han været før et par gange. Der er han blevet frisk - eller næsten helt sig selv sådan 12 +/- timer efter.
Men nu her 24 timer efter er han stadig meget sløv. Altså tager sig nogle gevaldige “lure” og er sløv i reflekserne. Mere end jeg synes han plejer at være efter et døgn at have været i narkose.

Han har spist en smule - nogenlunde normal mængde - og drukket og været ude (han vil gerne ud - “spørger” selv) - været ude under opsyn.

Tænker i jeg skal være bekymret? Eller tror i han er på rette kurs? - ved godt i nok ikke er dyrlæger. Men har jeres kat taget længer tid om at vågne sådan helt op?

Dyrlægen ringer her om et par timer. Men ville være rart med noget feedback herfra.

Hold tonen ordentligt. Tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat træt efter narkose
  • #1   7. jul 2021 Ja ring da til dyrlægen nu! NU. Når en kat har været i narkose, har du altid ret og pligt til at ringe til dyrlægen for råd eller en konsultation, hvis ikke alt er som forventet, og den må ikke være slatten.
    Jeg forstår så ikke i lukker den ud? Selvom det er en kat der plejer at gå ud selv, bør det ikke ske, når katten ikke er sig selv, så en kattebakke er der altid brug for, selvom det ikke bruges til dagligt.


  • #2   7. jul 2021 Ps så først nu, det med den ordentlige tone,,, det plejer at afskrække mig fra at svare, for er sandheden ikke de ejer vil høre, plejer de at påberåbe sig, at man ikke føre en ordentlig tone.
    Jeg svare det bedste jeg kan, udefra den beskrivelse der er, og hvad jeg mener er det bedste.


  • #3   7. jul 2021 24 timer bør han ikke være sløv


  • #4   7. jul 2021 Hvad sagde dyrlægen og hvordan går det nu?

  • #6   8. jul 2021 Altså afhængigt af hvorfor katten har været i narkose og hvor længe, så kan der godt jo ældre katten er gå længere tid før katten er 100% frisk, dog vil jeg mene at 24 timer så burde den ikke være helt sløv, men det er ikke unormalt at den sover mere.
    Sidst Tøsen på nu 14 år var i narkose, da gik der også 1 døgn tid før narkosen helt slap kroppen og hun var mere træt i et par dage men ikke noget ellers.
    Men hvad sagde dyrlægen da du snakkede med dem?? Hvordan har han det nu??


Kommentér på:
Kat træt efter narkose

Annonce