TAK til KG's brugere! {{forumTopicSubject}}
Som overskriften siger, så er dette indlæg et lille takke -og glædesindlæg til brugerne herinde.
Jeg er aktiv på Hestegalleri, Kattegalleri og tidligere på Hundegalleri. Jeg hører konstant om hvor sure og trælse folk er på disse fora når der bliver spurgt om råd.
Jeg oplever det HELT anderledes
I, kære brugere, har hjulpet mig SÅ meget. Selv fjollede spørgsmål om rengøringen omkring kattebakken svarer I på med gode og venlige råd.
Jeg synes jeg lærer en masse hver gang jeg logger ind, og jeg er så taknemmelig for, at der sidder nogle med mere forstand på katte end jeg selv, der hellere end gerne smider et råd eller flere afsted!
Så TAK
! Og en stor tak fra Kobe og Joker - for når alt kommer til alt, så er det jo faktisk dem I har hjulpet
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Og mange hilsner smides straks tilbage til dine misser.. Tænk de er så heldige, at have en missemor ... der vil lære af og lytte til os "gamle kattekællinger"
dec 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 18 Svar: 142
De får i hvertfald mere vådkost - det er f.eks. en ting jeg har lært af jer. Og det tror jeg er noget de går ind for
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1.018
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.750
Var ikke med i din tråd, men lhar lige læst den.
Der mange herinde ,der ved en masse og giver gode råd.
Sødt af dig at takke
dec 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 18 Svar: 142
aug 2012
Bliv endelig ved
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
Jeg har også lært rigtig meget herinde, på bare 1 år, lærte jeg mere end jeg ville kunne lærer, hvis jeg læste en masse bøger om katte, det er bare super fedt, og jeg kan se hvor glad Tarzan er. Før havde jeg fx aldrig hørt om hvor godt dåsemad og råt kød er, fodrede med tørkost med korn som det eneste, nu fodre jeg kornfrit, og Tarzan får dåsemad hver dag, og råt kød et par gange om ugen
For noget tid siden faldt jeg over en veninde på fb, der satte en efterlysning op om hendes fertile hankat, der var løbet væk, inden han skulle fixes, hvilket han ellers aldrig plejede... Han var chippet, men havde desværre mistet sit halsbånd. Jeg skrev så, at det da også var dømt til, at gå galt, når man lukker en dertil hankat ud, nu er der jo en del hun katte i løbetid, så han er sikkert ude og lave en masse uønskede killinger. Og så er halsbånd no go til katte, da de kan hænge fast i træer og blive kvalt. Men jeg håbede de fandt ham, og jeg ville dele opslaget.
Jeg blev verbalt overfaldet, og blev bedt slette min kommentar, og fik afvide af en del af hendes veninder og kæreste, at jeg da var dybt respektløs, at skrive sådan, og jeg skulle ikke komme og være katte klog, det var ikke det de havde brug for, at hører nu. Det er jo bare reel fakta, og hvis man ikke kan tåle, at hører sandheden, er man ikke ansvarlig nok til, at have levende dyr.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Ja det kan godt være at noget nogle gange opfattes som om at alle på KG er sure katte kællinger, men det er vist mest fordi nogle ikke får de svar de ønsker, de glemmer at vi er dedikerede til vores katte..
Men min mening er at ingen spørgsmål er dumme så længe man vil tage ved lære af de råd man får, så er man voksen og ansvarlig og vil sine katte det bedste, man viser vilje, ikke alle råd kan man bruge, så må man selv sortere lidt hen af vejen, men et er sikkert, dem der giver råd gør det i bedste mening fordi de holder af katte og vil hjælpe andre katteeejere..
aug 2012
aug 2012
aug 2012
TAK til KG's brugere!