867 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Kristine T
Kristine T
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 33

Tæger og katte? Tæger og katte?

Min kat har i øjeblikket stort set en ny tæge hver dag. Jeg fjerner dem og er sikker på jeg får alt med ud hver gang. Men jeg har fundet en lille bule på hans kind (hvor jeg for et par dage siden fjernede en tæge) ' der kommer ikke noget ud når jeg trykker på den og han siger heller ikke noget til jeg røre ved den.

Er det noget der går væk igen eller?
- vil Self holde øje med den.

Et andet spørgsmål:
- et godt mærke mod tæger?
- hvis jeg har frontline til hund kan jeg så bruge den samme pipette til katten , dog evt ikke bruge det hele af pipetten (hund på 8kg)? - hunden kan ikke tåle dem, hun klør sig vildsomt af frontline.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tæger og katte?
  • Kristine T
    Kristine T Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 33
    #1   3. jul 2013 Mener selvfølgelig en flåt smiley

• #2   3. jul 2013 smiley skulle lige til at sige at tæger får katte ikke men flåter smiley

Jeg syntes den bule lyder som noget dyrlægen bør se på, for det kan være en betændt byld..
    Mht frontline så er det aldrig en god ide at bruge noget til kat som er beregnet til hund, for du ved ikke hvad den præcise dosis bør være..
    Derud over så hører jeg flere herinde sige at frontline ikke hjælper en dyt for insekterne er imume over for det..

Jeg tror ikke der findes et effektivt middel mod flåter andet end at fjerne dem når man finder dem på katten smiley

Kommentér på:
Tæger og katte?

Annonce