525 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
To hankatte - måske en hunkiling? To hankatte - måske en hunkiling?
Ja, som overskriften lyder, så har vi to hankatte på henholdsvis 2 år og den anden er 8 mdr.
Den ene er en blanding af en Norsk skovkat blandet med alm huskat, og den anden er en blanding af en Maine Coon blandet med alm huskat.
De er fuldstændig ustyrelige nogengange - tænker om det kunne være en god ide at anskaffe sig en hunkilling?
Den næste kat vi gerne ville have, er en Ragdoll
Nogle erfaringer, gode råd - kom med dem!
0 synes godt om
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Skynd dig at få ham kastreret. Det vil lægge en gevaldig dæmper på "ustyrligheden".
Og så er det den værst mulige løsning at anskaffe en HUNkilling.
Den killing vil overhovedet ikke få fred for de to barylere.
Ikke før de to hanner er blevet rigtigt gode venner, kan du overveje at få endnu en kat, men jeg ville ikke gøre det.
SKAL det være, så få en hankat - lige børn leger bedst
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Og nu skriver du de er ustyrlige nogle gange, hvad mener du med det, betyder det at de slås, hvæser og knurre af hinanden, så er det nu ikke en unormal adfærd for de vil begge have magten og ingen af dem vil give sig..
Men mener du at de ræser rundt og leger og bruger en masse energi, så er det også normal adfærd for MCO og NFO, de har det med at tage nogle ture i høj fart rundt i hele huset..
Og så undre jeg mig over at du mener at en hunkilling ville skulle kunne sætte ro på gemytterne, det tror jeg næppe, og da slet ikke en hun killing, hun vil da fuldstændig blive kanøflet af de 2 store hankatte, der kæmper om magten..
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 17
Jeg kan godt forstå jeres holdning og mening omkring anskaffelse af en hunkilling - hun ville nok aldrig få fred!
Kato er ikke kasteret endnu - bliver han hurtigst muligt. Så kan det være, han slapper lidt mere af
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
sep 2006
Følger: 74 Følgere: 118 Katte: 17 Emner: 59 Svar: 1.066
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 17
Men han bliver det hurtigst muligt..
Vi har aldrig dørene lukket her!!
To hankatte - måske en hunkiling?