{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

hvordan sætter man en 3 uger gammel killing bedst ud til en ammemis der har 1 killing selv på 3 uger {{forumTopicSubject}}

Jeg har lille Garfield der igår var 3 uger og vejer 403 idag. men missemor har ikke mælk til ham mere, han har fået flaske 1 uge nu. Jeg har søgt efter en ammemis da det er det mest realistiske for Garfield. der er nu en der har tilbudt hun gerne vil prøve, at hjælpe, men hvordan gør man det bedst? hendes kat fik 1 killing for 3 uger siden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan sætter man en 3 uger gammel killing bedst ud til en ammemis der har 1 killing selv på 3 uger
  • #2   15. jul 2013 Enig med Lotte S, MEN hvis killingens egen mor ellers er glad for sin killing og passer den, synes jeg, det vil være bandsat synd at tage den fra hende.

    Det varer alligevel ikke mere end en uges tid, før den kan begynde at spise selv, og så kan du supplere op af og til med mælk.


  • #3   15. jul 2013 Hun vasker ham af og til og ligger inde i kravlegården men ikke ved ham. Jeg ligger gam hen til hende hvor hun lige når og vaske ham lidt men så snart han prøver at vil die går hun. Han er begyndt at nippe til vand har jeg set 3 gange nu. Det er bare også fordi mange her inde har sagt at man ikke kan opdrage en flaske killing. Men vi har jo også 2 andre katte her der kan være sammen med ham. Så ved altså snart ikke hvad jeg skal. Men hun har ikke noget mælk og har forsøgt i 2 døgn kun at give ham 2 x 10 ml på et døgn og alle de andre gange ligget ham til missemor men han havde ikke taget et gram på når hun gik og tog ham inden hun gik igang med at vaske ham lage ham så til igen men så vaskede hun ham kun lige ind til han igen gik igang med at die så gik hun sådan gik det hver gang.

  • #4   15. jul 2013 Der er ingen grund til at sende ham ud.
    Jeg har et par gange haft flaskekillinger og selvfølgelig også voksne katte til at passe og præge dem, og tro mig, de er ikke blevet spor mærkelige smiley

    Men en anden ting: Har du set og mærket missemors patter godt efter?
    Hvis de er hævede og ømme ved berøring, kan det tyde på, at hun har yverbetændelse, og så tro da pokker, at Garfield ikke får lov til at sutte, for det gør hammer ondt.

    Er det tilfældet, skal hun have både antibiotica og smertestillende medicin.


Kommentér på:
hvordan sætter man en 3 uger gammel killing bedst ud til en ammemis der har 1 killing selv på 3 uger

Annonce