{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

hvordan sætter man den sammen bedst!! {{forumTopicSubject}}

hejsa vi har mille som er en hun kat der er 1½ vi har nu købt en killing til hende som skal hentes i uge 27 han er en hankat.

når vi skal sætte dem sammen hvordan gør vi det så bedst, bare lige på og hårdt eller hvad???

jeg vil så inderligt begge katte det bedste jo

hilsen angela


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan sætter man den sammen bedst!!
  • #1   29. maj 2010 En voksen hunkat plejer bare at tage imod en killing med åbne poter... Men jeg synes det ville være en god ide at lade killingen stå i transportburet så hunkatten lige for til at snuse først, når det så er gjort, så luk lågen op, men lad killingen selv bestemme hvornår den vil bevæge sig ud..

    Vi har selv haft stor succes med lige netop dette. Vore hunkat begyndte simpelthen at vaske killingen igennem lpgen til transportkassen og han nød det. Så vi kunne uden problemer lukke ham ud i.. Men læs begge kattes kropssprog og vurder udfra det.. smiley


  • #2   29. maj 2010 mange tak det vil jeg gøre, hun er meget forkælet og på nuværende tidspunkt meget ene mis. men ville så gerne havde hun få en lejekammarat.

    hun bla står og kalder ved vores dør når jeg går. nogle gange hjælper det når min kæreste kalder på hende, ander gange er det meget slemt og hun bliver ved. og det er højt hun kalder. så tænkte på at en lejekammart ville hjælpe på det.


  • #3   29. maj 2010 Det skal nok gå... Det ville være en større udfodring hvis det var en voksen kat der skulle flytte ind.... Hun kommer uden tvivl til at nyde hans selskab, men det kan være de lige skal have nogle dage til at kigge hinanden an.

  • #4   29. maj 2010 ja det tænker jeg også, men regner med de så bliver bedste venner. eller det er i hvertfald meningen med projktet smiley

  • #5   29. maj 2010 Haha, har du husket at fortælle dem det? Det er ikke altid katte eller dyr i det hele taget gør som man forventer.. smiley

  • #6   29. maj 2010 angela B- Den første gang vi købte en killing til vores fuldvoksne kat, blev vi anbefalet fra Ingers kattehjem, at lade dem gå i hver deres værelse i en uge uden at de kan se hinanden. Samtidig skulle vi ligge den lilles afføring ind i den stores kattebakke og omvendt så de kunne vende sig til hinandens dufte. Efter en uge skulle vi åbne døren en lille smule så de kunne se hinanden og snuse til hinanden, men ikke røre. og efter den uge ( ialt 14 dage) kunne vi sætte dem sammen. Det har vi gjort hver gang vi har fået en ny killing i hjemmet, men om det er resourcespild, ved jeg ikke, men det virkede her hjemme :o)

    Tillykke med den lille :o)


  • #7   30. maj 2010 ja jeg har fortalt mille at hun får en lille bror, men hun kikker bare kærligt på mig stryer sin varme krop op af min hånd og spinder. så om det er et godt eller dårligt tejn ved jeg altså ikke. jeg håber bare det går godt.

    og tænker på at mille er vel stadig en ung kat når hun er under 23 er det så ikke nogle gange nemmer at sætte dem sammen end hvis vi nu havde haft hende i 10 år eller det er måske lige meget ??


  • #8   30. maj 2010 undskyld der skulle stå 2 år ikke 23

Kommentér på:
hvordan sætter man den sammen bedst!!

Annonce