{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Hvordan?? {{forumTopicSubject}}

Hvordan sætter man tekst ind i sin profil??
Jeg synes ideen, om at man kan skrive lidt om sig selv og sine katte generelt i profilen, er rigtig god - det er meget velkomment smiley - men hvordan gør man?

*Hver gang* jeg prøver (jeg har prøvet flere gange med 3 forskellige browsere), får jeg denne fejlmeddelelse:

Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'

Line 3: Incorrect syntax near 's'.

/html/gal_retprofil_sendinfo.asp, line 40

Kan det være fordi jeg er MAC-bruger?

*frustreret bruger*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan??
  • #1   15. apr 2005 Jeg blev lige så glad, for NU kan jeg sætte min fødselsdato ind. smiley

MEN jeg får stadig en fejlmeddelelse, når jeg udfylder den mere personlige del af profilen...

Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'

Line 1: Incorrect syntax near 's'.

/html/gal_retprofil_sendinfo.asp, line 40

Teksten, jeg gerne vil sætte ind, er denne:

Primprau's Korater er p.t. det eneste Korat opdræt i Danmark. Det har eksisteret siden 1992, da Sawat's Kirilin alias Kitty flyttede til Danmark fra Norge.
    Kitty fik sit første kuld i 1994 - og så gik det bare derudaf med et kuld om året. Kitty er nu 13 år og stadig husets fronning på trods af sin astma.
    Primprau's Blue Emerald alias Emmy var den første killing, der blev hjemme.
    Emmys datter. Primprau's Suay Kanchanaburi alias Buri, flyttede til Italien, hvor hun fik 2 kuld. Det første kuld var Primprau's Silver Tamruat alias Tammy i.
    Tammy er kommet hjem igen efter 2 år som avlshan i Wales. Jeg glæder mig meget til hans første kuld med Primprau's Wai Khun Anakot i slutningen af april.
    Anakot er en del af mit "thailandske projekt". Der er mange thailandske importer i hendes nære aner, så den er meget vigtig for at udvide racens genpulje.

Jeg valgte Koraten pga dens smukke udseende og dens specielle temperament.
    En rigtig Korat mener, at livet er en leg. Alt skal prøves. smiley Det kan være en god idé hele tiden at være et skridt foran den, da den er hurtig og adræt og stille på dine poter og i sine bevægelser.
    Det er en blid kat med en jernvilje - man skal til tider være mere stædig end den for at kunne opdrage den.
    Nye mennesker er dejlige - jo flere hænder til at nusse med jo bedre, jo flere skød at prøvelægge jo bedre, jo flere mennesker at lege med jo bedre. smiley

Primprau's er mit stamnavn, da det betyder "henrivende, yndig" på Thai. Det passer bare perfekt til Koraten, synes jeg. smiley

Måske vil jeg gerne kunne redigere i den senere - kan jeg mon komme til det selv? eller skal det igennem dette forum og sidens ejer/administrator også?

mvh Camilla

• #2   15. apr 2005 Camilla - Det kan værrer at det er for meget tekst, skal ikke kunne sige det, men det virker fint hos mig... ;o)

• #3   15. apr 2005 Jeg får samme fejlmeddelelse, hvis jeg prøver at gemme profilen med mindre tekst. Jeg har prøvet mange varianter. *frustreret*

• #4   15. apr 2005 SÅ lykkedes det *endelig* smiley
    Tekstboksen kan ikke acceptere ´s nogen steder, så nu er mit stamnavn i tekstboksen konsekvent stavet Primpraus i stedet for Primprau's.

Kommentér på:
Hvordan??

Annonce