{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.330 visninger | Oprettet:

Krøllet ben {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Hvem har erfaring vedr dette.

For 3 uger siden fik vores kat 4 killinger.
2 af dem er fine, 2 farvede, går rundt nu og leger og er meget kælne.

2 andre er noget anderledes (3 farvede). Den ene "nikker" med hovedet hele tiden og har det svært med balancen.
Den anden har et "krøllet" bagben... Begge var krøllede ved fødsel, men nu kun det ene. Det vender bagud, som om leddene er modsatte. Man kan godt rette benet ud, men det hopper tilbage og er skævt når man slipper det.

Nogle der kender til disse ting?

Problemer er nu at missemor bliver ved med at fjerne det med det krøllede ben.. den kan gå, men går på knæet - men tror at missemor har givet op..

Nogle ideer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Krøllet ben
  • #1   19. jul 2013 Prøv at søge på "Kanga the squitten kitten" inde på facebook - hun lever i bedste velgående, men går på hendes "albuer". Det er svært at have en "squitten", som de bliver kaldt i USA, men det kan lade sig gøre.

profilbillede
  • #2   19. jul 2013 Synes du skal tage kontakt til dyrlægen smiley

• #7   19. jul 2013 Helt enig med *Silke-Solfrø*

• #8   19. jul 2013 Også jeg! Hvis dyrlægen siger slut er det slut!!

Jeg har selv haft en handicappet killing, den gik på hælene til den var 6 måneder og der efter når den var træt eller syg, hun virkede til at have stor livsvilje, og blev jo bedre med tiden, men nåede det punkt hvor der ikke var flere forbedringer, da hun kom til at bo hos mig opdagede jeg, at hun ikke ville kendes ved sin hale og bagben, og slikkede dem kun hvis jeg holdt ved dem, og selv om hun var renlig, kunne hun ikke vaske sig selv bag i, det gjorde jeg, men hun kunne komme op stort set alle de steder som sin søster og mine katte, hun var en sej og kærlig lille dame, vi( dyrlægen, opdrætteren og jeg havde forventet hun på et tidspunkt måtte aflives på grund af slid, men der til nåede hun aldrig smiley hende og en bror med en lidt mildere skade, måtte begge aflives med svære lever problemer, så det var ikke kun uden på den var gal, men også indvendigt.
    Selvfølgelig blev der ikke avlet videre på de gener.
    Og hun var ikke havnet hos mig, hvis ikke dyrlægen havde sagt, at hun kunne have et godt liv som indekat, og det havde hun også, men jeg vil tænke mig godt om hvis jeg skulle stå med det valg igen, nok var hun skøn, men det var også et stort ansvar,, og jeg ved opdrætteren, ikke vil lade en killing med det handicap leve, hvis hun skulle være så uheldig, at der kom en igen.
    Min killing var det som nogen kalder svømmer eller wobbler.

Kommentér på:
Krøllet ben

Annonce