{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.091 visninger | Oprettet:

Min kat miaver hele tiden {{forumTopicSubject}}

Hej.
Min kat har gået rundt og miavet hele tiden den sidste uge, han vil kun være udenfor, så snart han er inde, spiser han 2 mundfulden mad, også ud igen, hvis døren er lukket, prøver han at finde en vej ud fx ud af vinduet. Han miaver foran døren, og når han er ude går han os rundt og miaver når han ser os. Han er kastreret og har aldrig opført sig sådan her før, han plejer at være inde og sove om natten osv. Han spiser kun 2 mundfulden mad om dagen, for tiden da jeg ikke vil sætte mad udenfor til ham, da han skal ind for at spise. Han viser ikke tegn på ondt, men normal er han sku ikke. Han er 11 år gammel.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat miaver hele tiden
  • #1   21. jul 2013 Jeg ville nok lige få ham tjekket ved dyrlægen i morgen. Han kan evt. have urinsten eller ondt andre steder og det er måske hans måde at fortælle dig det på???

• #3   21. jul 2013 Jeg tænker, at enten er der et eller andet inde i huset han er træt af og vil væk fra. Eller også er der et eller andet helt vildt spændende og vigtigt derude, som han vil ud til. Men det er dog bekymrende, at han slet ikke har tid til at spise :-/.

Hvad hvis du serverer noget rigtig lækkert?
    Har du set hvad det er, han foretager sig derude?

• #4   21. jul 2013 Så lige i en anden tråd, at han før har haft problemer med blærebetændelse.
    Går han normalt på bakken?

• #5   22. jul 2013 Jeg ville få ham undersøgt hos dyrlægen ret hurtigt.
    Katte prøver altid rent instinktivt at skjule, hvis de har ondt.

• #6   22. jul 2013 Ja afsted til dyrlægen med ham....

Hvis en kat ændre adfærd på den måde.... så skal den tjekkes...

• #7   22. jul 2013 Han går fin i bakke, tror ikke på han har blærebetændelse. Han sidder bare udenfor i haven, ikke fordi han laver noget. Han spiser lidt mere ved tun osv, men slet ikke nok. Han har meget travl, med at komme ud. Han virker lidt anspændt af og til.

• #8   22. jul 2013 Solen er kommet frem, det der sommer og det nyder han. Jeg ville egentlig ikke være bekymret

• #9   22. jul 2013 Godt han går fint i bakken. Hold alligevel øje (synes tit man hører om blæreproblemer, der kommer igen).

Har han været lukket længe inde en dag, han ville være ude?

Kan du huske den første dag, hvor han pludselig ville være ude hele tiden? Og kan du huske, om der skete noget den dag, der måske kunne forklare adfærdsændringen?

Er der sket noget nyt inde i huset? (fx nymalet, nye møbler, haft besøg af en hund, en støjende gæst, håndværekere ... ja hvadsomhelst en kat kunne tænkes at være utilfreds med?)

Hvordan kommer anspændtheden til udtryk?

Jeg tænker, om katten kan have fået en slags chok. Bachs nødhjælpsdråber kunne måske have effekt så - det skader i hvert fald ikke.

• #10   22. jul 2013 Ja den dag det begyndte var den dag der kom ind fremmede kat ind i vores hus, som jeg smed ud igen, da det ikke var vores kat. Siden da har han siddet udenfor det meste af tiden. Ellers ikke sket noget nyt.

• #11   22. jul 2013 Han virker meget urolig når vi lukker døre, og han ikke kan komme ud. Han løber bare rundt i huset, og hopper op på alt mulig, som han ikke plejer, fx fjernsynet hopper han op på. Han har meget store øjne, når vi lukker ham ind.

• #12   22. jul 2013 Aha! fremmed kat i huset. Jeg ville sgi prøve at give ham Bachs nødhjælpsdråber.

• #13   15. mar 2014 Nå, så fandt jeg vist en mulig forklaring på kattens adfærd i en anden tråd.
    Kan sgu godt forstå, hvis han får dårlige nerver og stressbetinget blærebetændelse og ikke vil være inde. smiley

Kommentér på:
Min kat miaver hele tiden

Annonce