{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  katte madsvineri
  • #1   23. apr 2006 Ha ha ja da...

• #2   23. apr 2006 Ork ja.. det bliver ikke anderledes tror jeg ikke.. Lige meget hvor mange gange jeg forsøger at forklare dem at deres mad skal være i skålen bliver det ikke bedre.. ;o)

• #3   23. apr 2006 Stine X: Det samme gør mine.. Så jeg tror det smager bedre når det ligger på gulvet.. ;o)

• #4   23. apr 2006 Hmm. Giffe har sin mad oven på en stor klods. der ligger det også rundt omkring. en gang fældtede hun madskålen nedenunder. så lå der mad over de hele. :S ike sjovt.

• #5   23. apr 2006 øøøh ja men har valgt og lade det ligge for shabe støvsuger det 10 minuter efter....

• #6   23. apr 2006 brita sjovt du siger det mine vandskåle står os på badeværelset men jeg har dig det problem at shabe smider alt vandet ud på gulvet og se drikker han af toilettet bagefter...

• #7   23. apr 2006 Hehe, har også altid mad rundt om madskålene, Laura skal have poten ned i det og så ud på gulvet, men hun spiser selvfølgeligt det meste.. smiley

• #8   23. apr 2006 Yeps. Havde en idé om at Dufa troede at hun var en hamster før i tiden, da hun proppede hele munden med mad, og rendte rundt med det, og derfor tabte det igennem hele lejligheden.
    Nu har jeg skiftet foder til større bider, som hun ikke kan rende rundt med, og som hun skal tygge, men nu ligger der bare "skaller" over det hele efter de stykker hun har tygget..
    Så ja.. Jeg kender det så udemærket.

• #9   23. apr 2006 Ha ha Britta... kender det bare så godt.
    Vores mco stikker poten ned i foderet og hælder det ud på gulvet.
    Når han skal drikke vand så skraber han helt vildt med begge for poter foran vandskålen. Det sker han rammer den, og så er der altså vand på gulvet.

Ligeledes hvis vi glemmer at lukke døren til toilettet, så drikker han af kummen. Han er en rigtig "vandkat".

• #10   23. apr 2006 Tjah... det tror jeg er noget du må tage med, hvis man vil have kat.

Mvh
    Kat-ly

• #11   23. apr 2006 Hmm mine sviner kun hvis der er for meget mad i skålen! :o)

• #12   23. apr 2006 Her går vi også rundt med våde strømper..
    Vores coonier sjaker og pjasker også både i mad og vand.. Det bedste er dog, hvis de kan få skubbet lidt mad over i vandskålen, så det bliver godt smattet, ja det er bare sagen..
    Omally drikker også af kummen..
    Konklusion: Er man til Maine Coon skal man også være til vand og vådepoter..

• #13   23. apr 2006 Oooork ja, vi har skam også mad og vand over det hele selvom Signe er blandingkat pjasker hun også i vandskålen og hun er den værste til at fylde munden med mad for derefter at spytte det ud på gulvet. Victor NFO, er en rigtig vandpjaske"gris" Han spiser pænt af skålen, men vand har vi ud på gulvet i store mængder smiley

Indtil nu har jeg kun set vores nye kat Oliver MCO, drikke et par gange og han pjaskede ikke og han spiste pænt, men det er da muligt at han udvikler sig til en vandpjasker, når han kommer til at føle sig mere hjemme smiley

• #14   24. apr 2006 Hehe så skal du se Dressed han sviner for 3 katte.... men har vændet mig til det, for sådan spiser han.....

• #15   29. apr 2006 Har samme problem med min kat. Han smider også mad rundt om skålene og han elsker hvis han kan putte tørfoderet i vandskålen hvorefter han kan fiske efter det med fødderne, som i nok kan forestille jer er en noget beskidt affære.

En anden favorit ting af hans, er at grave i kattebakken i laaang tid. Gerne grave omkring ½kg grus ud på gulvet inden han finder sig til rette. Nogen gang er han så dygtig at han sidder inde i toilettet men bakker numsen så langt ud af kassen at han prutter på gulvet. Maden kan jeg leve med, men bakkeriet driver mig til tider til vanvid!

Kommentér på:
katte madsvineri

Annonce