Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fældning og varme
  • #2   24. jul 2013 Ja, men der kan være mange andre og mere alvorligere årsager til fældning, så man skal se på hvordan katten fælder, er det store totter, eller er det blot lidt ekstra fældning, eller er det meget fældning..

Katte kan feks fælde ekstra hvis de får for dårligt foder (eks light foder) de kan fælde hvis de er syge..

Men vil dog sige at varmen godt kan have en god indflydelse, dog skal man huske på at kattens pels er sådan indrettet at den beskytter både mod varme og kulde..

Mine katte fælder også meget lige nu, så tror det er varmen smiley

• #3   24. jul 2013 Okay, var bare lidt nysgerrig fordi hun fælder lidt engang imellem. Så tænkte det kunne være varmen der gjorde det.
    For hun virker frisk nok og hun for Vetessentials killinge foder fra Science plan.
    Som vi vil gide hende til hun ihvertfald er 1 år smiley
    og vådfoder fra Whiskas lige pt som hun også elsker.

• #4   24. jul 2013 Whiskas er noget skod, det er fyldt med sukker og korn, katte har en tendens til at blive tykke af det..

Jeg vil i stedet for anbefale dig at købe LUX fra Aldi det er halv pris af Whiskas, kun 5,5kr. der er ret meget kød i og ingen korn og sukker..

Nu ved jeg ikke lige hvor gammel din killing er og om eller hvornår hun er/ bliver neutraliseret..

Men hvis du får din kat fixet inden den er 6 mdr. så behøver den ikke killingefoder efter 7-8 mdr. der kan den nemt få voksenfoder, så hvis du der omkring alligevel skal købe en ny pose så drop killingefodret..

Min egen gad simpelthen ikke killingefodret da hun var 7 mdr. så jeg havde intet valg.. smiley

• #5   24. jul 2013 Hun fyldte 15 uger i dag og vejer 1445g. Er det meget for en i hendes alder :)?
    Der er desværre bare ingen aldi i nærheden af os smiley er der andre mærker der er bedre end den?
    smiley
    Tror jeg gør det når hun er 5 mdr ca smiley

• #6   24. jul 2013 Nej 1445 er ikke meget for en 15 ugers killing, det er en meget fin normal vægt smiley

Hmm så skal du nok se dig om på nettet efter dåsemad, men generelt så skal du kigge på ingredienslisten kød skal stå først og der skel helst ikke være korn og sukker i..

Tror nok at de små foliepakker fra Rema dem med kun 100gram i til 2-3 kr. de ikke indeholder korn og sukker og er fine nok..
    Ellers kender jeg kun dem fra Maxi zoo og de er ikke billigere, men deres select gold og bioplan dåsemad er også rigtig gode, de indeholder 60 % kød og ingen korn og sukker, dem får mine når de skal have lidt ekstra godt, for de koster 12-15 kr. pr. 400 gram dåse..

Du skal helst ikke vente til senere end 5 mdr. for det er der omkring hun bliver kønsmoden, men du ved godt at du allerede nu kan få det gjort, eller i hvert fald så snart hun rammer de 2 kg. nogle dyrlæger vil godt vente til de vejer 2 kg..

• #7   24. jul 2013 Dejligt at vide =)
    at hun er som hun skal være-

Jeg sidder og snakker med nogle andre katte mennesker og de siger at kattens slet ikke behøver vådfoder og det er noget op reklameret noget.
    Det giver de fleste katte dårlig mave og det indeholder alt for meget vand og er dyrt.
    De siger katten har det fint med tørkost.

Man bliver forvirret når man høre så mange meninger smiley
    Men igen er det jo ens eget valg hvad man synes er bedst for sin kat =)

• #8   24. jul 2013 Så er det i hvert fald ikke for kloge kattemennesker du snakker med!

Katte har bedre af vådfoder/rådfodring end de har af de dumme tørpiller! Husk de fra naturens side er rovdyr og udelukkende kødædere. Desuden har katte svært ved at styre, om de får nok væske, så derfor er vådfoder en rigtig god idé.

Så giv du bare masser af vådfoder, når du har fundet et godt mærke din kat synes om:)

• #9   25. jul 2013 Helt enig med Karina..

• #10   25. jul 2013 Min hunkat fælder helt vildt her i varmen... - Mere end hun plejer..

Kommentér på:
Fældning og varme

Annonce