1.995 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Min kat har myrekryb langs ryggen? Min kat har myrekryb langs ryggen?

Vores ene kat har fået disse mærkelige symptomer som kommer og går.
Han rynker huden sammen på ryggen, sådan ala myrekryb agtig, så slikker han sig der og da det åbenbart ikke hjælper forsøger han at løbe væk fra det.
Det er ikke samme sted på ryggen hver gang, faktisk ser det ud som om der løber et urart insekt rundt under huden på ham, han er behandlet for lopper, orm og bændelorm, ser og opfører sig ellers normalt, pæn i pelsen og huden ser ikke tør ud, men han ser ud som om der af og til løber et lille bidende dyr rundt under huden langs ryggen, nogen der har et bud på hva Søren der er galt?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat har myrekryb langs ryggen?
  • #1   3. aug 2013 Det lyder som lopper.. og sådan en loppekur holder kun ca en mdr... så det er noget man skal gøre hele tiden for at holde dem loppefri smiley Lopper skal jo også hoppe på katten og bide den.. inden den dør... så måske i skal igang med støvsugeren og få behandlet hjemmet.. da der kan være mange lopper i jeres omgivelser smiley

• #2   3. aug 2013 Og hvis det ikke er lopper, kan den også have smerter.

Min Manne lavede sådan nogle rynke bevægelser når man rørte ham på ryggen, han havde smerter i ryggen på grund af dårlige hofter.

• #3   4. aug 2013 Det er ikke lopper, smerter eller ihvertfald ubehag har når det står på, men nu her i eftermiddages så jeg det var halen hvor det ellers har været rundt på ryggen, tror jeg må se at fange det på video i morgen så dyrlægen selv kan se det for pels osv. Ser jo fint ud.

• #4   4. aug 2013 Du behøver ikke filme smiley dyrlægen ser det med det samme, hvis det er smerter gør de det når man er tæt på hvor de har smerter.

Jeg anede ikke at min store dreng havde dårlige hofter, men jeg kunne se han ikke hoppede som han plejede, og tog ham til dyrlæge, og han strøg ham ned ad ryggen og trykkede ganske let, straks kunne vi se han " rynkede huden" efter røntgen fandt vi de dårlige hofter.
    Jeg har lært en dyr lektie smiley katte skjuler smerte mega godt.

profilbillede
Kommentér på:
Min kat har myrekryb langs ryggen?

Annonce