Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  for tynd killing
  • #1   8. aug 2013 Hvad får hun nu?

• #2   8. aug 2013 Perfect fit junior tør foder og 50g katte pate

• #4   8. aug 2013 Hvad rå kød kan i anbefale og hvor meget hendes vægt er fin hun er meget tynd

• #6   8. aug 2013 min ene kat er et år og vejer 2,8 kg

• #7   8. aug 2013 Min ene pige er 8 mdr. og vejer 4 kg.

Jeg synes, at hun lyder til at være til den tynde side. Har du overvejet at skifte til noget mere lødigt foder med mere kød og mindre korn?

• #8   8. aug 2013 det kommer jo os an på hvilen racer/bladning mine 2 katte er nogle mini katte ved ik hva d det er for nogle. har moren til den jeg skrev om som er 3-4 år og vejer 2,8 fik skrevet hende på et år vejer 2,8 var en fejl det 2,6 syntes os hun er lidt tynd hvor alle de andre 3 er godt i stand den største vejer 7,2 og er alm huskat men dyrlægen siger den ikke er for tyk. er der nogen af jer der ved hva det kan være for katte de små jeg har ?

• #9   8. aug 2013 Synes bestemt også at det lyder som en slank killing du har men det er da ikke noget forkert i. Så længe din killing er aktiv, leger og søger din kontakt er vægten ikke det vigtigste.
    Min erfaring siger mig også at killinger vokser meget i ryk... Måske du har dig en lille basse om et par måneder.
    Mine hankatte er 15 uger og vejer 2100-2200g det er blandingskatte huskat/skovkat.

profilbillede
  • #10   8. aug 2013 Mine to lækre men meget forskellige killinger.

profilbillede
  • #11   8. aug 2013 Hmm vægtmæssigt er den nu ikke alarmerende tynd, afhængigt selvfølgelig af race og størrelse på katten..
    Min den lille hun vejede kun 1,4 kg da hun var 14-16 uger, hun var nu meget normal, men er også en lille kat, i dag hvor hun er 1 år vejer hun 4,2 kg og er bestemt ikke tynd..

Men hun er jo en aktiv lille killing nu, så hvis hun har tørkost og stå fremme 24/7 og hun får godt med vådmad (evt. råt) 2 gange dagligt, så skal hun nok spise det hun har brug for og regulere sin vægt så den passer til hendes kropsbygning....

• #12   8. aug 2013 Skift til noget ordenligt tørkost/killingefoder....
    begynd at vænne hende til råt kød...
    og giv hende endelig LUX dåsemad et par gange om dagen smiley

Tillykke med killingen smiley

• #13   8. aug 2013 Hvor meget råtkød må hun få

• #14   8. aug 2013 Til at starte med skal du ikke give så meget for så får den dårlig mave, og i starten skal du give små mundrette stykker, men når først hun er vænnet til råt så må hun få indtil hun er mæt og så er større stykker hun kan gnave af rigtig godt for tænderne..

• #15   9. aug 2013 Når du skal købe tørfoder næste gang, så læs indholdsfortegnelsen, der skal ikke være korn og sukker i;-)
    Mine elsker kylling, det skal dog være UDEN LAGE! smiley

Kommentér på:
for tynd killing

Annonce