1.062 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

er bilanx tørfoder noget værd er bilanx tørfoder noget værd

Jeg fik en prøvepose Bilanx tørfoder og prøvede at give 2 af mine katte det, de spiste det med meget stor velbehag.
M
men er det noget værd?

Skal siges den ene kat jeg har, er meget kræsen, så blev noget overrasket over hun var sååå vild med det.

Har ikke undersøgt hvad der er af indholdsstoffer og pris osv. da jeg aldrig før har brugt dette produkt.

Nogen der kender noget til det? og hvad mening har i om det?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er bilanx tørfoder noget værd
  • #2   9. aug 2013 smiley ok Lotte S ja så er det jo ligegyldigt om de kan lide det. Andet produkt du ku sige der ville være godt mine de 2 af kattene er nemlig ikke ret vild med det fra RC.

Truntemis og Garfield får jo killingefoderet fra RC og det er de vilde med

Men vil godt prøve et andet foder til de 2 andre da jeg ikke syntes de spiser nok og den ene er tynd syntes jeg. Det er hun katten

Min han kat på 7 år er i fin stand men er ikke ellevild med voksen foderet fra RC

• #3   9. aug 2013 Jeg fodrer med en blanding af arion (lidt korn i), porta 21 kornfri og som 3. skifter jeg mellem applaws, acana eller hvad jeg nu har (altid kornfri)
    Jeg har læst på flere af bilanx poserne, der er for meget korn og grøntsager i efter min mening.

• #4   9. aug 2013 Ninna N ja kan godt høre på det hele, at dette produkt skal mine katte ikke have da

• #5   9. aug 2013 Jeg har stadig en prøvepose stående, tror den kommer ud til dyreværnet, de er altid glade for gratis;-)

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #6   9. aug 2013 Jeg synes ikke det er et godt foder.:-( Første Ingrediens er

Majs, kylling (min. 16%), fiskemel, kyllingefedt, oksetalg, grevemel, hvedegluten, hydroliseret kyllingeprotein, helæ gspulver, ris, svinefedt, ø lgæ r, roetræ vler, vallepulver, svineprotein, DL-methionin, fosforsyre (urinforsurende), inulin, ammoniumklorid, taurin, yucca ekstrakt.

• #7   9. aug 2013 Da jeg fodrer mine med flere slags foder, så bliver sådan noget "gratis" taget imod med kyshånd, for det ryger med i blandingen uden skrupler. Som alenefoder ville jeg dog ikke bruge det. smiley

• #12   9. aug 2013 det er godt nok lidt af en jungle syntes jeg smiley

• #13   9. aug 2013 Det har du ret i, Christina h. Det er en jungle!
    Jeg gør det at jeg hurtigt kigger ingredienserne igennem og sikrer mig at der ikke står korn eller sukker, står der det er det no go herhjemme;-) hvis der ikke er korn og sukker i kigger jeg nærmere for at se på mængden af kød og om det er kød eller biprodukter. Kød er at foretrække! Gerne høj andel af reelt kød.
    God jagt;-)

Kommentér på:
er bilanx tørfoder noget værd

Annonce