1.062 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
er bilanx tørfoder noget værd er bilanx tørfoder noget værd
Jeg fik en prøvepose Bilanx tørfoder og prøvede at give 2 af mine katte det, de spiste det med meget stor velbehag.
M
men er det noget værd?
Skal siges den ene kat jeg har, er meget kræsen, så blev noget overrasket over hun var sååå vild med det.
Har ikke undersøgt hvad der er af indholdsstoffer og pris osv. da jeg aldrig før har brugt dette produkt.
Nogen der kender noget til det? og hvad mening har i om det?
0 synes godt om
sep 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 31 Svar: 173
Truntemis og Garfield får jo killingefoderet fra RC og det er de vilde med
Men vil godt prøve et andet foder til de 2 andre da jeg ikke syntes de spiser nok og den ene er tynd syntes jeg. Det er hun katten
Min han kat på 7 år er i fin stand men er ikke ellevild med voksen foderet fra RC
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
Jeg har læst på flere af bilanx poserne, der er for meget korn og grøntsager i efter min mening.
sep 2010
dec 2012
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
Majs, kylling (min. 16%), fiskemel, kyllingefedt, oksetalg, grevemel, hvedegluten, hydroliseret kyllingeprotein, helæ gspulver, ris, svinefedt, ø lgæ r, roetræ vler, vallepulver, svineprotein, DL-methionin, fosforsyre (urinforsurende), inulin, ammoniumklorid, taurin, yucca ekstrakt.
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1.018
sep 2010
dec 2012
Jeg gør det at jeg hurtigt kigger ingredienserne igennem og sikrer mig at der ikke står korn eller sukker, står der det er det no go herhjemme;-) hvis der ikke er korn og sukker i kigger jeg nærmere for at se på mængden af kød og om det er kød eller biprodukter. Kød er at foretrække! Gerne høj andel af reelt kød.
God jagt;-)
er bilanx tørfoder noget værd