{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Sygdom {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Min hunkilling Momo, som er født i januar, er en blanding mellem Maine Coon og Huskat, og hun har fået en vaccination hos dyrelægen. Det var midt i Juni, og da erklærede dyrelægen hende sund og rask.
I starten af sidste uge begyndte hun at nyse, og hun kastede også op en gang op tirsdag og en gang onsdag. Derefter livede hun lidt op igen og nøs ikke særlig meget, men fortsatte dog med det.
De sidste par dage har hun så haft rigtig meget søvn i især det ene øje, som jeg forsigtigt har fjernet. Det begyndte dog at blive rigtig meget i det ene øje, og hun begyndte at gå og knibe det lidt sammen.
I dag kniber hun det helt sammen, og da jeg åbnede det helt, virkede det lidt rødligt, hvor det bør være hvidt.
Er der nogen, der har nogle former for erfaring og måske nogle gode råd til sådan en situation her?
Hun har været lidt sløv på det sidste, men har stadig sin "ninja-tid", hun stikker da stadig snuden i det meste, selvom jeg må indrømme, at hun har sovet lidt mere, end hun plejer. Hvad skal jeg gøre? Nogle råd og erfaringer? Gerne hurtigst muligt! Håber I kan og vil hjælpe!
Mvh. Kirstine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sygdom
  • #1   15. aug 2013 Mon ikke du skal ringe og tale med dyrlægen ...?

    Jeg vil tro dyrlægen gerne vil se og undersøge hende, så du skal nok derhen og få en vurdering/diagnose.

    EDIT: glemte i farten: Rigtig god bedring


  • #2   15. aug 2013 Jeg tror at det kun er dyrlægen der kan råde dig her

  • #3   15. aug 2013 Ja jeg mener også hun må til dyrlægen, og det hurtigt, de små kan hurtigt tage varig skade.

    God bedring smiley


  • #6   15. aug 2013 Ja det overså jeg lige, og læste bare som vaccineret!
    En er ikke nok smiley


  • #8   15. aug 2013 Hun virker bare til at have det fint. I dag fangede hun en flue lynende hurtigt, og hun var vildt begejstret som altid, da vi kom med mad. Men ja, jeg vil også gerne til dyrelægen med hende; jeg har bare ingen penge, og jeg ved ikke, om mine forældre vil betale, da de bare mener, at hun er forkølet.. Det er sjovt, for dyrelægen sagde, at han vaccinerede hende mod det nødvendige, og han bad os ikke komme igen for at få en vaccination mere. Men jeg vil til dyrelægen med hende - man kan jo ikke lade være med at bekymre sig og tænke hvis nu... Tak for al responsen smiley

  • #10   15. aug 2013 Du må prøve at forklare dine forældre det er livsnødvendigt, forhandle med dem, de betaler for dyrlæge og du gør noget til gengæld smiley forældre kan som regel godt lide, at deres børn tager et ansvar på sig, og hvis du nu kan arbejde dyrlæge regningen af der hjemme. Så har du gjort alt hvad du kan.

    Jeg håber det lykkes smiley


Kommentér på:
Sygdom

Annonce