{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.077 visninger | Oprettet:

Vores kat er væk {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en lille han killing ca 16-17 uger men han har været væk et par dage nu.. Så en annonce at en i Helsinge har fundet en kat der beskriver præcis den jeg havde også selv det at han snakker hele tiden.. Men kan han løbe så langt? Lad mig sige jeg bor på Amager.. Kan han løbe så langt på 3 dage


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores kat er væk
  • #1   17. aug 2013 Jeg ved ikke hvor langt der er fra Amager til Helsinge, men katten kan jo være smuttet ind i en bil (eller blevet kørt væk og tilfældigvis sat af i Helsinge af en eller anden idiot).

    Så bed da vedkommende sende nogle billeder, så du kan se om det er din kat. Det ville være skønt, hvis det er!


  • #2   17. aug 2013 Tak! Det tror jeg vil gøre hvis de har mulighed for det.. smiley

  • #4   18. aug 2013 Ja det tænker jeg også.. Tror bare jeg har brug for at se et billede så jeg ikke set tilbage og tænker "hvad nu hvis" smiley
    Tak!


  • #5   18. aug 2013 Ja altså.... Jeg har været med til at redde en killing ud af en motor og den havde kørt 20 km. rundt regnet.
    Så hvis den har valgt den "transportform", så kan den jo godt være kommet langt hjemmefra.


  • #6   18. aug 2013 Jeg ville køre ud og se katten...

  • #7   18. aug 2013 Chancen for at den på egen hånd er kommet fra Amager til Helsinge på 3 dag er umådeligt lille, men hvis den er hoppet ombord på en bil/lastbil, så er det jo ikke utænkeligt at det kan være din, katte og i sær killinger har det jo med at gemme sig de mest mærkelige steder smiley

    Men netop det problem du står med der er jo derfor mange af os råder folk til at neutralisere og mærke killingerne allerede fra de er 12 uger og i hvert fald inden de kommer ud på egen hånd, for så havde det jo været nemmere for dig at finde ud af om det var din kat den i Helsinge..
    Jeg ved godt det ikke er det du har brug for at høre lige nu..

    Jeg syntes du skal kontakte dem der har fundet katten i Helsinge, få dem til at sende et billede hvis det er muligt, og ligner den på billedet så kør til Helsinge og se katten, før du har set den i levende live, før ved du ikke 100% om det er din kat eller ej (med mindre farven er en helt anden)..


  • #8   18. aug 2013 Helt enig med Heidi. Vi er i samme situation smiley

  • #9   18. aug 2013 Ja jeg er også 100% enig har også en anden kat som er øremærket og neutraliseret men tog mig af ham af et hjem der ikke kunne have ham så det var lige pludselig så han ikke røg på gaden.. Ironisk nok at han nok er på gaderne nu.. Ja jeg må bare der ud og se ham så jeg ikke skal gå og spankulere på det mere! smiley tak for alle svarene

  • #10   18. aug 2013 Håber det bedste. Vores bliver kastreret og mærket så hurtigt som muligt hvis vi ser ham igen

  • #11   18. aug 2013 Også vores!

  • #12   25. aug 2013 Er der noget nyt?


Kommentér på:
Vores kat er væk

Annonce