635 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Killinger Killinger

Hej alle smiley

Min kat har for 5 dage siden, født 4 små killinger og jeg har en masse spørgsmål..
Hvornår skal de ha ormekur og vaccinationer og hvor mange skal de have? Hvornår må de få loppekur? Jeg har nemlig lige opdaget, at de har lopper, så mormis og vores hund har det nok også, men kan man give mormis kuren, hvis killingerne ikke må få?

Håber nogle kan hjælpe lidt smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killinger
  • #2   18. aug 2013 Min dyrlæge, sagde de altid udlevere en gang ormemiddel til killinger, uden at der er set orm, simpelthen fordi de går ud fra at alle killinger har orm? Men bliv gjort meget opmærksom på det kun var en gang smiley
    Jeg ved ikke om andre har denne politik?
    Det jeg fik er til killing mellem 1 og 2 kg, Milbemax vet, de havde ikke pipette hjemme.

• #3   18. aug 2013 jeg får også altid ormekur til mine når jeg har killinger, også milbemax i pilleform smiley Og mine får kuren når jeg alligevel er afsted efter chip og 1. vaccine

• #4   18. aug 2013 ang. lopperne. køb noget der hedder B&B petguard.
    Det er et økologisk produkt du kan sprøjte i killingernes pels (pas på mund og øjne) og rund i deres miljø!
    Det hjalp mig da jeg fik lopper mens jeg havde killinger engang..

Ville dog starte med at bruge det i deres kasse hvor killingerne er taget ud, og så om et par uger benytte det på dem. De er meget små nu nemlig

Kommentér på:
Killinger

Annonce