{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killinger
  • #3   11. maj 2019 Og inden nogen begynder så er planen selvfølgelig at hun skal sterreliseres når det er muligt da hun selvfølgelig ikke skal udsættes for killinger en milliard gange smiley

  • #6   11. maj 2019 Tillykke med de små smiley

  • #7   11. maj 2019 Stort tillykke med dine fine killinger. smiley smiley smiley
    Min kat fødte 4 dejlige killinger d. 11 maj for 2 år siden. Det var en oplevelse jeg aldrig vil gemme - smiley .
    Der venter nogle gode oplevelser forude smiley
    Sjovt at katte mor ligner vores og killinger er samme farve smiley


    profilbillede
  • Ida P
    Ida P Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #10   11. maj 2019 Tillykke med killingerne. De ser søde ud smiley
    Huskatten har vel valgt sine afkom lige så meget som alle andre hundyr i verden, undtagen os kvinder i vesten der selv kan tilvælge prævention.
    Virkelig sympatiske kommentarer, bare fordi det ikke er en racekat kan ejer jo godt tage ansvar for dem.
    Jeg synes det er virkelig dobbeltmoralsk, hvis det var en racekat med killinger, havde der ingen negative kommentarer været.
    PS. Ja mine katte er neutraliseret, men jeg elsker dem ikke mindre af at de er uden stamtavle!


  • Ida P
    Ida P Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #11   11. maj 2019 Hov spørgsmålstegnene er katte emoijis

  • #17   11. maj 2019 Monica Ja de dejlige minder - jeg har lavet et fotoalbum med vores kat - da Nuggi fik killinger smiley Her er link til fotoalbum hvis du en dag vil se det

    https://www.kattegalleri.dk/fotoalbum/diverse-kat/28847-da_nuggi_fik_killinger


  • #19   11. maj 2019 Ja hvor vildt så meget de ligner smiley og hvor er de fine smiley smiley

  • #21   11. maj 2019 Ja det ville være sjovt - nej de skal selvfølgelig ikke have killinger, jeg har nok med 4 katte - så de er ordnet smiley



  • #62   11. maj 2019 Hvor er de fine smiley Det skal nok blive en oplevelse for jer!
    Jeg håber alt går godt med de små fremover


  • #63   11. maj 2019 Tillykke med de små - de ser så skrøbelige ud smiley
    Jeg har kun haft killinger én gang og jeg kan tydelig huske hvor nysgerrige de var da de først kunne begynde at vralte - for man kan vel ikke kalde det at kravle smiley
    Lov mig at når de skal ud i deres hjem (med mindre I altså beholder dem) så udvælg køber med omhu smiley


  • #64   11. maj 2019 Jeg vil love at de bliver taget godt hånd om og selvfølgelig komme til dyrlæge inden de kommer videre og den ene er afsat til en gammel god veninde som jeg slet ikke er i tvivl om nok skal tage sig godt af den og den ene beholder vi selv da den var den første fødte og den hjalp vi ud og den mørke finder vi enten et godt hjem til og bliver ikke bare hvem som helst og de alle 3 kommer selvfølgelig med til dyrlæge når mormis skal fikses og blive tjekket og det hele smiley tak for din venlige og ikke dømmende måde at skrive det var et svar jeg havde lyst til at svare tilbage på . smiley

  • #65   11. maj 2019 Pyhh… Så er det kun et hjem der skal findes smiley
    Mine killinger var fra en gravid hunkat som var uønsket af ejer og så tog jeg over.
    Jeg fik hjælp til at finde gode hjem via min dyrlæge - de kender jo deres kunder.
    Der var 3 killinger - Lucas var en af dem.
    Jeg måtte afvise en familie med børn, for det gad mormis absolut ikke! Til gengæld blev hun glad for at se en midaldrende dame og da jeg havde sikret mig, at det var gennemtænkt, købte hun den. Den blev sendt ud steriliseret. De 2 andre kom ud til et ungt par der med stor iver fulgte deres opvækst. Det var dyrlægen der formidlede kontakten og jeg var ikke et sekund i tvivl om at det var det rigtige sted. Tjah.. Lucas skulle så have været på internat, men han fik en infektion 7 uger gammel, så han blev blind på det ene øje, men det har han lykkelig glemt smiley

    Så det er lidt af et arbejde at afsætte med omhu. Jeg er ikke i tvivl om, at du ikke er en ansvarlig huskatteejer - også fordi du nu får mormis fikset smiley

    Held og lykke med dem alle - og "god fornøjelse" (jeg gør det ikke igen smiley )


  • #66   12. maj 2019 Ja ved godt hvor meget arbejde der er i det med at finde det rigtige hjem og sådan og som sagt bliver det gjort på den rigtige måde for ikke hvem som helst vil bare kunne komme og hente smiley Jeg elsker mine dyr og sørger altid for de har det godt og sådanne ting . smiley

Kommentér på:
Killinger

Annonce