{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Lonnie A
Lonnie A
Tilmeldt:
20. aug 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Aktivering {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen,

Jeg ved godt det her har været oppe før, men jeg har været de fleste af legetøjsløsningerne igennem uden at det har været nogen større succes.

Jeg er lige flyttet i en større lejlighed, så min semi udekat er nu blevet permanent indekat. Tror egentlig ikke det bliver noget problem, hun har aldrig været så meget ude, mest bare gået ned i et kælderrum når jeg åbnede vinduet for hende. Og hun har altid været inde hele vinteren. Men ville nu stadig gerne hvis jeg kunne finde lidt forskelligt legetøj som kunne aktivere hende...

Hun er ikke specielt legesyg, og har aldrig været det. Det der er mest succes med er de der bløde bolde, eller en pind med en fjer eller lignende, men de er heller ikke sjove i specielt lang tid af gangen.

Har forsøgt med diverse hjemmelavede ting med godbidder i, men det siger hende heller ikke rigtig noget. Hun er ikke specielt madglad så det siger hende ikke nok.

Jeg ville virkelig gerne finde nogle ting hun kunne lave om natten og når jeg er ude, men alt har interesse...

Er der nogen der har gode ideer?

Lonnie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktivering
Kommentér på:
Aktivering

Annonce