{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.110 visninger | Oprettet:

Aktivering {{forumTopicSubject}}

Er der nogen med et par gode bud, til aktivering af en kat på 1 år?

I hverdagene er han pt. ude 2-3 timer, alt efter hvad tid jeg er hjemme fra arbejde. I weekenden flere timer, alt efter hvordan det passer.

Så det er mere tiden inde i lejligheden, jeg ønsker idéer til smiley Foder siger ham generelt ikke ret meget, og en foderkugle har endnu ikke fanget hans interesse. Desuden er "problemet" på det punkt også, at jeg lige nu har min søsters store hankat boende også, og da den får specialkost pga. urinvejssten, skal den helst ikke have noget af hans mad. Og da den er meget madglad, så er den der med det samme.

Snor er ok enkelte gange, pind lige sådan. Enkelte bolde fanger hans interesse, især hvis de kan larme lidt smiley Noget så simpelt som en vatpind har også tidligere været et hit, men det er også dalet.

Det skal lige siges, at han er frisk og fræk som altid - fysisk fejler han intet og har (desværre) en ret god sans for at fange levende fugle... se det er "sjovt" smiley

Synes bare jeg er er ved at løbe lidt tør for idéer, så håber nogen af jer måske kunne have nogen gode forslag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktivering
  • #1   15. aug 2013 Hvis du tænker på legedimser, han skulle kunne aktivere sig selv med, når han er alene hjemme, så tror jeg det bliver svært at hitte på noget.
    Men hvis du selv er med i legen, vil I måske kunne få noget sjovt ud af en papkasse og en fjer fx.
    Bedste hit her i huset er fange-godbidder (altså smide godbidder hen ad gulvet, og så fanger - og æder - kattene dem).


  • #2   15. aug 2013 Ja varpende ville jeg passe på med smiley det kan gå galt hvis katten spiser den, nu hvor der er mulighed for at komme ud er det bare nr 1 min ene kat vil også hellere ud i den lukkede have, end at lege.
    En ting han ikke kan stå for er en drillepind fra zoopluds en lang tynd pind med fjer som snor sig mens de svinges i luften, jeg kan ikke huske navn på den, men fik 3 for ca 50kr så billig er de også smiley


  • #3   15. aug 2013 Aaaa Tinka den har jeg ikke prøvet smiley men det bliver det i morgen!

    Jeg plejer nemlig at kaste en håndfuld ud over gulvet, så bruger de tid på at finde dem.


Kommentér på:
Aktivering

Annonce