{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.435 visninger | Oprettet:

Udflåd hos kat {{forumTopicSubject}}

Jeg er netop kommet hjem, efter 9 dage på ferie, og min hun kat på 4 år, der ikke er neutraliseret, har hvidt tyndt udflåd fra skeden. Hun miaver meget, og virker rastløs. Hun er på ppiller, og jeg kan ikk 100 sige, at hun ikke har spyttet den ud, da den lev givet af en anden.
Jeg ringede til vagtdyrlæge og de sagde jeg skulle se tiden an, og at det kunne være underlivsbetænde eller blærebetændelse, men at jeg skulle vente med at se mandag, men har det virkelig ikke godt lige nu og er meget nervøs smiley jeg har trykket hende på maven, og det reagerer hun ikke på, men hun er ikke som hun plejer... smiley Hun spinder, og er meget kælen, men det ved jeg, at katte kan være hvis de ikke har det godt. Er meget forvirret. Hun er ikke nem, at læse smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udflåd hos kat
  • #1   24. aug 2013 Sikker på det er hvidt og ikke grønligt/gulligt udflåd?

  • #2   24. aug 2013 Jeg må lige holde øje, men det virkede meget tyndt og hvidt?

  • #3   24. aug 2013 Tag et stykke toiletpapir, så kan du bedre se farven smiley
    Men ja hold øje med hende, og giv hende endelig masser af opmærksomhed.


  • #4   24. aug 2013 Har lige snakket med hende, der har passet hende, og hun siger hun har haft udflåd og slikket sig,mens hun har passet hende smiley Ejj, altså. Hun er ude og kratte i toilettet med et mellemrum på 10 min." muttien" her har det ikk ski godt

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #5   24. aug 2013 Hej Cirkeline

    Når en kat så tit går på bakken og kratte, er det næsten sikker hun har en slem underlivsbetændelse / blærebetændelse. Hendes udflåd må jo have stået på i mange dage siden din kattepasser kan sige det. Så jeg ville ikke vente hvis det var min kat. smiley


  • #6   24. aug 2013 Har lige ringet til dyrlægen igen, og hun siger jeg kan vente til mandag, men hvis jeg er al for nervøs skal jeg komme. Hun reagerer ikke når jeg trykker hende på maven og går rundt med løftet hale, og er kælen. ej, det sært. Min lille skat!

  • #7   24. aug 2013 Nu går hun med løftet hale og vasker sin søster??? Øh... dyr er sære

  • #8   24. aug 2013 Ville tage til dyrlægen.
    Heller safe than sorry...
    Luna havde også udflåd og tøvede ikke med at tage afsted med hende.
    Man ved jo aldrig, hvad det kan være? Jeg er i hvert fald ikke uddannet dyrlæge.


  • #10   24. aug 2013 Nej, præcis smiley Jeg ser den lige an lidt, for hun har tisset, og tissen er normal, men der bliver holdt skarpt øje med den lille dame smiley

  • #12   24. aug 2013 Hun skal neutraliseres meget snart! Hendes søster ar fået turen. De bor på 3 sal, så der er ikke så meget chance for graviditet smiley

  • #13   24. aug 2013 Godt! smiley
    Enig med Momo. Ville også få fjernet hende livmoder. Især hunkatte der ikke er neutraliseret har tendens til livmoderbetændelse. Min Luna skal snart igennem samme tur smiley


  • #14   24. aug 2013 Jeg bryder mig bestemt heller ikke om ppiller. Slet ikke, så planen var at hun skulle neutraliseres når jeg kom hjem fra ferie. Turde ikke få det gjort før, når jeg nu var i et andet land, væk fra hende smiley

  • #15   24. aug 2013 Lige nu har hende og hendes søster beautysalon smiley De vasker hinanden og nusser, så hun virker ikke sløj. Ellers var jeg fløjet ud af døren for længe siden

  • #16   24. aug 2013 Det lyder godt.
    Hold især øjnene åbne, hvis hun nu skulle slikke sig meget bagtil.
    Det var sådan jeg fandt ud af det. smiley


  • #18   24. aug 2013 Hun har nu vasket sin søster, sig selv og ligger nu og hygger, men der liver holdt skarpt øje!!!

  • #21   24. aug 2013 Hun skal 100 % til dyrlæge mandag!!! smiley Lige nu holder jeg øje med, om vi skal huhej til vagtdyrlæge. Det vil jeg self. helst undgå, men hvis det er nødvendigt, er det det der skal ske smiley

  • #22   25. aug 2013 Uhh det lyder godt nok som underlivs eller blærebetændelse, jeg tror godt det kan vente til mandag, det lyder jo ikke til hun er super sløj..
    Min hunkat har lige haft blærebetændelse og der gik også nogle dage (weekenden over) hvor jeg havde en mistanke om noget var galt men ikke lige kunne sætte min finger på hvad det var da katten umiddelbart virkede normal, jeg havde kontakt til min dyrlæge om min mistanke, men i samråd med dem ventede jeg til mandag også, med den besked at hvis hun blev sløj så havde de vagten i den weekend så skulle jeg bare ringe og komme med hende..

    God bedring med hende og så bestil en tid mandag lige meget hvad så hun lige bliver tjekket..


  • #23   25. aug 2013 Der er intet i dag. Min mor sagde, at hun troede hun enten havde spyttet ppille ud, eller også er det simpelthen ikke nok for hende. Jeg gav hende en pille i går, og nu er der intet. Læste et sted, at løbetid godt kan give udflåd, og det var meget tyndt hvidt udflåd, meeeeeeeeeeen hun skal til dyrlæge, og hvis der er tid, skal hun neutraliseres i denne uge smiley I dag har hun ikke slikket sig en eneste gang.

  • #24   25. aug 2013 Tak for alle jeres svar smiley Det har betydet meget. Var så ked

  • #25   25. aug 2013 Og hvorfor er det altid i weekenden, de bliver sløje smiley

  • #26   25. aug 2013 Hehehe Cirkeline, jeg tror kattene har en pagt med dyrlægerne smiley

    Det er lidt det samme med at man altid får tandpine i weekenden smiley


  • #27   25. aug 2013 SÅ sandt smiley

Kommentér på:
Udflåd hos kat

Annonce