3.404 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Min kat bløder ud af endetarm efter 'overfald' Min kat bløder ud af endetarm efter 'overfald'

Kom i går hjem til min lejlighed, hvor lille Frida var helt fortumlet!

Frida blødte ud af endetarmen og pev, når jeg ville tilse hende..
Altandøren stod på klem, og der lå en del pels på gulvet (udfra farverne er det fridas, og kommer fra bagpartiet)

Der har højst sandsynligt været en anden kat på besøg - hvilket har skabt konflikter!

Frida blev for nogle uger siden stereliseret - men kan hun være blevet 'voldtaget' og hvad skal jeg gøre i sådan en situation?
Kan først komme til dyrlægen i morgen (mandag) og hun bløder/væsker stadig fra endetarmen!

Hjælp og gode råd modtages med kyshånd!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat bløder ud af endetarm efter 'overfald'
  • #1   25. aug 2013 Jeg kan godt se at du skriver at du først kan komme af sted i morgen, men jeg ville sætte himmel og helvede i sving for at komme af sted hurtigst muligt.

• #2   25. aug 2013 Du kan også komme til dyrlægen i dag, der er jo vagtdyrlæger, og det ville jeg gøre med det samme når hun bløder der fra. Der er ingen her inde der kan hjælpe dig udover din dyrlæge. smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #4   25. aug 2013 Ja afsted til dyrlægen i en fart. Hun har store smerter, der skal meget meget til før en kat begynder at pive og vise smerte, så det gør ondt på hende. Selvfølgelig kan du eller en du kender komme af sted til dyrlægen med hende, man kan hvad man vil, når det er noget akut med ens dyr. .

• #5   25. aug 2013 Jeg syntes godt nok også din kat skal tilses af en dyrlæge i dag. Godt nok er det søndag og det bliver dyrt, men det er synd den skal gå rundt og ha' så ondt. I sær når du skriver det stadig bløder og væsker, så kan det altså ikke vente.

Jeg håber du kontakter en vagtdyrlæge, og tager afsted så hurtigt som muligt.
    God bedring med hende.

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #6   25. aug 2013 Tror desværre ikke TR har set det vi har skrevet, da hun er logget ud for 40 minutter siden..:-(
    Håber du tager til dyrlægen med din dejlige kat. God bedring med hende.

• #7   25. aug 2013 Årrhh jamen stakkels kat, du er altså nød til at kontakte dyrlægen allerede i dag og få hans vurdering om det kan vente eller ej, min vurdering er at jeg ville fare til dyrlæge med det sammen hvis jeg stod i din situation, koste hvad det ville..

For når din kat piver ved berøring så har hun meget ondt da en kat normalt vil skjule smerte....

• #9   25. aug 2013 *Felis* - Er du sikker på det er en kat der har været på besøg,...og ikke ubudne gæster der har mishandlet katten??

Den tanke har faktisk også strejfet mig. Kommer sådan til at tænke på den kat der kom hjem med en bambuspind i numsen, og måtte aflives smiley

• Marianne H
    Marianne H Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 33
    #10   26. aug 2013 Har du været ved dyrlægen? smiley Ej den stakkels kat...

• #11   26. aug 2013 Hader simpelthen når folk ikke kan finde ud af at komme med en update.
    Det er direkte flabet at smide sådan en tråd op, for derefter bare at være forblive offline.

Kommentér på:
Min kat bløder ud af endetarm efter 'overfald'

Annonce