{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.336 visninger | Oprettet:

bløder efter sterilisering :-( {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har fået min smukke kat på 4 år steriliseret idag men da jeg fik hende hjem blødte det en del fra såret og jeg tog derfor tolbage til dyrelægen. De sagde det ikke var meningen og at de ville beholde hende til inorgen smiley jeg er virkelig bange for at det er noget alvorligt. Han sagde at det kunne være fra huden osv at blodet kom fra eller at det kunne være indre blødninger fra der hvor livmoderen var fjernet (hvilket var det alvorlige)
Jeg vil høre om andre har oplevet noget lignende og hvad der så skete med katten ? /: jeg er så bekymret og ked af det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bløder efter sterilisering :-(
  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #1   27. aug 2013 Huha jeg kan godt forstå du bekymret og ked af det, hvor det synd for din kat og dig.
    Hvilken dyrlæge er det du har brugt.?
    Jeg ønsker alt mulig held og lykke med din kat og håber det er en lille ting. Krydser finger


  • #2   27. aug 2013 Ja men det er mange år siden..Det var ikke mit dyr, og det var en hund som lå på gulvet hos dyrlægen mens jeg og min hund også var der inde...Pludselig kan jeg se der var noget helt galt på dyrlægen, og hunden på gulvet lå i en pøl blod...Det sker vel som på mennesker, at ikke alle kar bliver brændt eller lukket ved en opr. Jeg fik medicin med hjem og måtte hastigt forlade rummet.Men det er mange år siden...

  • #3   27. aug 2013 Åh nej, hvor synd for både dig og katten :-(. Jeg krydser fingre for, at det ikke er noget alvorligt, og du snart har din kat hjemme igen.

  • #4   27. aug 2013 Vores kat blødte også fra såret samme aften, og lidt dagen efter. Det dryppede med blod, så ringede til vagtdyrelægen, som sagde at vi skulle se det an et par timer. Det skulle gerne blive mindre det blødte. Det gjorde det, og såret helede rigtig fint. Håber hun bliver hurtig frisk igen, og det ikke er alvorligt


  • #5   27. aug 2013 Det var da en grim oplevelse, godt hun kom til dyrlæge igen, og jeg håber hun har det fint i morgen.

  • #7   27. aug 2013 Det er i odense en der ligger i overgade. Den hedder bare overgades dyreklinik smiley
    Har snakket med dyrelægen. Han sagde de havde bedøvet og åbnet hende igen for at se hvor hun blødte fra og han siger det er fra det hele. Altså både huden pg muskæen under huden og der hvor blodkarrene er åbne /: de har lukket nogle af blodkarrene og syet hende igen. Han siger at hun kan være en kat der har et vetamin mangel så hendes blod har svært ved at størkne så de har givet hende det vetamin pg håber på at det hjælper. Så har hun også fået væske gennem et drop pga det store blod tab smiley han siger at han ikke kan gøre mere for hende og at vi godt kan resikere at hun ikke er vågen imorgen smiley han forstod ikke selv hvorfor det blødte så meget /: han spurgte om hun var i løb, men det er en uge siden hun gokbud af sin løb ca. smiley jeg føler det er min skyld at hun ligger derinde og har smerter. Det er simpelthen så synd for hende. Min stakkels kat


  • #9   27. aug 2013 Århh nej, hvor synd og pokkers uheldigt. smiley Håber det bedste!

  • #10   27. aug 2013 bedste ønsker for hende.
    Kan godt forstå du er ked af det og bekymret.

    Jeg var lige bange for det var en af de berygtede dyrlæger (der er en i Odense), det er det heldigvis ikke. (men kender heller ikke den klinik)

    Det er selvfølgelig ikke din skyld, det er ikke nogens skyld, men meget uheldige omstændigheder, som er yderst sjældne. Men jeg ved jo godt man altid bebrejder sig selv.

    Mange tanker til dig og misse-pigen


  • #11   27. aug 2013 Åh nej hvor er det trist smiley Jeg håber virkelig at du får din kat hjem igen, og at hun kommer sig. Men det er i hvert fald ikke din skyld. God beslutning at få din kat neutraliseret, og godt du reagerede hurtigt og tog hende til dyrlægen igen. Du har gjort hvad du kunne, og har bare været meget uheldig smiley
    Vi krydser alle finger på poter herfra!


  • #12   27. aug 2013 Øhh nej da, sikke en skidt oplevelse, jeg håber det bedste for din pige..

    Det er jo selvfølgelig ikke din skyld du har gjort det bedste for hende, og skyndte dig tilbage til dyrlægen da du fornemmede noget var galt.. smiley


  • #13   28. aug 2013 Tak for støtten alle sammen. :') jeg ringede til dyrelægen så snart jeg vågnede pg det der ud til at hun har fået det bedre. Hendes temperatur skulle være på der normale som er 38 of igår lå den på 34. smiley jeg er på vej ind for at hente hende nu her også håber vi at alt går som det skal fra nu af!
    Jeg havde godt tjekket omkring de berygtede dyrelæger i odense, men da min søster havde fået lavet et kejsersnit på sin hund om natten (uden problemer) i den her klinik valgte jeg dem.
    Jeg vender tilbage hvis bder opstår mere med den lille. smiley


  • #14   28. aug 2013 Der blev en ekstra udgift men de tog kun for de ting de havde brugt og ikke for arbejdskraften smiley i får lige et billede af den lille.. de to bånd er der hvor drop med væske har sidet.

    profilbillede
  • #15   28. aug 2013 Dejligt hun har det godt igen. Og det er da fint at du fik arbejdskraften af dem.

  • #16   28. aug 2013 Du skal pille båndet af den, for de lukker for blodtilførslen til foden.

  • #19   28. aug 2013 Har pillet båndene af hende. smiley ja hun er mehet tynd, men hin har heller ikke spist i 2 døgn nu, så det må være derfor. Inden operationen vejede hun 3,8 kg.
    Jeg er igang med at "fede" hende lidt op, men selvfølgelig ikke nu når hun lige er steriliseret og alt det her.. hun får skåne fodder blandet med sit eget det næste døgn smiley


  • #20   28. aug 2013 Tak for update og fortsat god bedring med hende.

    Det lyder til den værste krise er overstået


  • #21   28. aug 2013 Godt hun er hjemme igen og forhåbentlig bliver der ikke flere dumme overraskelser smiley

  • #22   28. aug 2013 Trist historie med en dejlig god slutning. smiley
    Vi bruger selv Overgades dyreklinik og har fået 4 katte neutraliseret der inde uden problemer.
    Og vi bruger dem hver gang der er behovet for dyrlæge.

    Håber hun kommer sig hurtigt, de bedste tanker og kram her fra.


  • #23   28. aug 2013 Hvor godt at hun er i bedring..
    Dejlig opdatering.. smiley


  • #24   29. aug 2013 Gudskelov hun er i bedring :-). Håber hun snart er helt frisk ovenpå den omgang.

Kommentér på:
bløder efter sterilisering :-(

Annonce