{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.960 visninger | Oprettet:

Kan fertil hankat parre hunkat som er steriliseret? {{forumTopicSubject}}

Sad lige og snakkede med kæresten den anden dag om det kunne lade sig gøre for min hankat,som er fertil at " voldtage" min hunkat som er steareliseret?
Tænker, hun ikke vil give ham lov da hun ikke bryder sig meget om ham i forvejen, men vil han tvinge hende til det uanset om hun vil eller ej, nu han er fertil?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan fertil hankat parre hunkat som er steriliseret?
  • #2   27. aug 2013 han er lige knapt 5 mdr og er begyndt at snuse hende bagi,men hun knurrer og hvæser af ham hvis han kommer for tæt på og end til videre har han respekt for hende den sure smiley

  • #3   27. aug 2013 Jeg skulle da os lige tage en dyb indånding inden jeg læste tråden smiley

    Gud ske lov for det ikke var hvad tankerne henførte til!

    Ja, han kan sagtens finde på at "benytte sig" af hende, selvom hun er steriliseret, ligeså vel som hun måske ikke "ved" hun er steriliseret, og dermed lader ham gøre det smiley
    Skal han bruges til avl? Ellers ville jeg klart anbefale dig at få ham kastreret nu, inden han bliver helt kønsmoden. Hankatte har en tendens til ofte at begynde at strinte smiley


  • #4   27. aug 2013 havde tænkt mig at få ham kastereret,men vil gerne vente et års tid...
    Min gamle hankat blev først kastereret som 3 årig g har aldrig strintet,men måske vil Silver gøre det nu han er i huset... hvis han gør inden da,kommer han af med bollerne med det vuns smiley


  • #5   27. aug 2013 Uha en overskrift, fik det helt dårligt smiley
    Nå emnet var heldigvis ikke så alvorligt
    Katten er styret af hormoner .....
    Synes den skal neutraliseret, Hvis den først er begyndt at strinte ,tror jeg den fortsætter med uvanen

    Hvorfor vente ??


  • #6   27. aug 2013 Lizette: Hvorfor vil du vente? smiley
    Det gør ikke gavn for nogen, og slet ikke ham hvis først han får lov at være "hankat"


  • #7   27. aug 2013 ja jeg ved ikke rigtig... Måske han kan bruges til avl... Han er jo et ret smuk karl

  • #8   27. aug 2013 Synes faktisk det er synd, ikke at få ham under kniven smiley

  • #9   27. aug 2013 Der er HÅBLØST mange blandingskatte ude i DK, så synes ikke det er en god ide at bidrage til flere af dem, når nu han ikke er en "rigtig" avlskat med stamtavle...
    Jeg vil kraftigt råde dig til at få ham neutraliseret, for din, hans og katte-bestanden i DK's skyld smiley


  • #10   27. aug 2013 Ditte
    Så enig smiley


  • #11   27. aug 2013 Det er også så meget nemmere for en killing at komme over en kastraktion så skal din kat ikke indgå i et planlagt avl af en rase, syntes jeg det er alt for risikabelt at vente, han kan jo begynde at strinte og måske ikke stoppe efter han er fikset, og risikoen stiger hele tiden.
    Jeg fik min dreng ikke en uge efter han var kastreret og der var intet at se smiley


  • #12   27. aug 2013 Det er simpelthen for dårligt at vente med at kastrere ham. Tænk på hvor mange overskudskillinger han kan nå at blive skyld i - OG værst, at der kan komme herreløse langhårskillinger ud af det.

  • #13   27. aug 2013 Nåeh, 5 mdr, så er det ikke den langhårede på profilen. Men alligevel - der er sågu ikke mangel på killinger.

  • #14   27. aug 2013 tinka: det er da ligegyldigt om den er langhåret eller ej, det ville da være synd.:)


    lizette o: jeg selv har en kat som jeg ''redede'' da han var knapt 5 uger gammel, pga. en kvinde som ikke havde 'fixet' sine katte. de blev ved med at få killinger, som fik killinger osv, så hun ikke fik set sig om før der var mange sørgmodige ''vildkatte'' overalt, for naboerne har også katte.:)
    btw så min kat malibu, havde et strinte problem, og efter han blev cuttet, var det svært at vænne ham af med det igen.:) men held og lykke med katten.:)!


  • #15   27. aug 2013 Bulie, Ja, det ville være lige synd at holde ham inde som fertil uanset hårlængde.
    Og ja, synd for enhver uønsket killing at blive født. Men dog helt katastrofalt for langhårede killinger, der ikke har mennesker til at pleje deres pels - de har vitterligt ikke en chance for at klare sig som herreløse.


Kommentér på:
Kan fertil hankat parre hunkat som er steriliseret?

Annonce