3.266 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Høre højt musik når kattene er her?? Høre højt musik når kattene er her??

Jeg er lige flyttet sammen med min kæreste i hans lejlighed, sammen med mine 2 missere selvfølgelig. Min kæreste kan til tider godt lide at høre musik, min "bekymring" går så på hvor højt det må være, for kattenes skyld. Når han høre musik er det ikke overdrevet højt, dvs. vi kan stadig tale sammen i mens, og kattene lader heller ikke til at være generet af det. Dog synes jeg måske det bliver lidt for højt nogle gange til mine øre, og derfor også for kattenes? eller hvad? Nu ved jeg ikke så meget om kattens hørelse, høre de bedre end os? Altså er det jeg hører, meget højere i deres øre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.
  • Græsplænen skal slås 375 kr.
  • Montering af skrivebord(købt fra Jysk)og hold i væggen for en spejl 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Høre højt musik når kattene er her??
  • #1   30. aug 2013 Kattene hører meget bedre end os. Selvfølgelig kan man godt hører musik når man har kat, men alt med måde.

• #4   30. aug 2013 Altså de har rig mulighed får at gå et andet sted hen hvis det er de de vil (:

• #7   30. aug 2013 Tror også de selv siger til, hvis det bliver for højt.

Her hører vi da ind i mellem høj musik, men Feline har aldrig "sagt" noget til det.

Her har hun sågar valgt at lægge sig til at sove mellem 2 højtalere der blæser Volbeat rimelig kraftigt! smiley

profilbillede
  • #8   30. aug 2013 Vores den ene er ikke chikaneret af højt musik, han tuller bare rundt, den anden går bare stille ud på badeværelset og ligge sig på hans normale plads og så kommer han stille ud igen når der er ro eller når han har lyst. smiley Vi er nemlig to musik elskere her hjemme ikke at det er højt altid, men det sker da. smiley

• N-A
    N-A Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 92
    #9   30. aug 2013 Vores sover fredeligt videre eller fortsætter deres gøremål når der er høj musik.

De er udekatte/indekatte, og musikken er kun i stuen, så de kan sagtens vælge at gå i et andet rum, eller simpelthen gå ud hvis det er for højt, men har aldrig oplevet at det har generet dem, og vi kan også spille relativt højt.

• #10   30. aug 2013 Mine katte er vandt til larm fra både barn og musik.. De er ret ligeglade smiley

Hvis dine katte reagere på det, så skru ned smiley

• #11   31. aug 2013 Tak for jeres svar smiley De e faktisk ikke Van til højt musik, jeg har aldrig hørt meget musik men nu er vi jo flyttet sammen med min kæreste hehe. Vi "testet" det lidt igår og det lader overhoved ikke til at genere dem selvom det blev ret højt. Misling kom faktisk og lagde sig på sin faste plads ved siden af computere. Som er lige ved siden af højtaleren, hun er en lille computer mis hehe.

• #12   31. aug 2013 Når jeg en sjælden gang skruer GODT OP herhjemme, ¨så skal de nok sige til når det er for højt, Elvis hiver mig i bukserne eller "lægger" ørerne ned.

Kommentér på:
Høre højt musik når kattene er her??

Annonce