Kat er væk i Rødovre {{forumTopicSubject}}
Hej alle gode mennesker herinde. Min Kat Mille der sidste år flyttede ud til mine forældre er ikke blevet set siden lørdag formiddag (d 31/8/13). Mine forældre bor i starten af nørregårdsvej i Rødovre.
Hun er chippet, steriliseret og vaccineret. Hun er en blandingskat med nogle norske skovkat gener der dominerer og ca 2,5år gammel udekat. Hvis der er nogen der har set hende, vil mine forældre gerne kontaktes på tlf 26798838.
Jeg er i gang med at slå hende op alle steder jeg kan, og vi har været ude og kalde, lede i området (meget langt væk også) og dele sedler ud.
Vi har en mistanke om hun måske er "flyttet", men hun er savnet og vi vil bare gerne vide at hun er okay og ikke ligger under en busk et sted...
jul 2013
Følger: 47 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 43
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Vi bor også i rødovre og skal nok forsøge at holde udkig efter hende! (bor på voldumvej)
hvad mener du med "flyttet" at hun selv har valgt at flytte eller at nogen fysisk har flyttet hende?
sep 2012
I har sikkert allerede søgt der men ville bare lige sige at der er mange gode gemmesteder for en kat der.
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 15
Med flyttet mener jeg, at hun har været væk i længere og længere tid her på det seneste, men hun har været hjemme 2 gange om dagen for at spise og sove ind imellem, men ellers har mine forældre ikke set så meget til hende.
Vi hørte så igår fra en dame ikke så langt væk, at Mille har været ved hende de fleste dage og leget med hendes kat, og hun har så fodret hende også, men hun har heller ikke se Mille den sidste uge, så sandsynligheden for der er sket hende noget er desværre stor... Kvinden fortalte at hun havde set Mille på Jyllingevej og ikke syntes hun skulle sidde der, og derfor taget hende om i sin baghave, hvilket jo er dejligt. Men hvis hun har tendens til at rende ved og på Jyllingevej, ja så er sandsynligheden for hun er kørt ned jo desværre rigtig stor
Men vi håber stadig at hun kommer hjem igen.
sep 2012
Det vil jeg håbe på også lede videre.
Har i hængt sedler op og kigget diverse hittekat sider igennem?
apr 2011
Jeg har siddet hele weekenden og kigget på alle hittekat sider jeg kunne finde, men ingen Mille
Jeg søgte herinde og fandt mange links til forskellige sider og gode råd til når katten er forsvundet og har nærmest prøvet det hele...
sep 2012
Jeg var heldig at få henvendelser på mine sedler da Aidan var blevet lukket inde i en boligbloks kælder... så han var kun savnet i 5 dage før jeg havde ham hjemme igen.
jul 2013
apr 2011
jul 2013
Kat er væk i Rødovre