1.596 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Min kat er væk Min kat er væk

Hej i går morges forsvandt min kat og har ikke set hende siden, har dog hørt fra en der minder hun så min kat ca 3 km væk fra byen hun bor i og det var i midnat, og vil høre nogen der har lidt erfaring på det område?

Hun er steriliseret og vi har boet her i 2-3 måneder og før boede vi 2-3 meter her fra.

Er hun mon skræmt væk så hun måske bevæger sig videre, eller er jeg heldig at hendes "GPS" slår til og vender hjem snart?

Jeg savner min kat meget! Vil meget gerne høre omkring erfaring her, og ikke kun rygter for dem har jeg dog hørt før, men katte har forsøgt at finde hjem til deres tidligere hjem.. osv smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat er væk
  • #1   3. sep 2018 du skal ud når det bliver sidst på aftenen/natten og så skal du gå og kalde på hende. gerne med noget som hun forbinder med mad. katte har det bedst når der er mere ro i deres omgivelser.

du bør også lave nogle efterlysninger og smide op over alt. Og især i folks postkasser i nabolaget.spørg alle du lige møder

hun kan være blevet lukket inde. det var jo weekend så folk kan have været i haven og fået hende lukket inde i et skur eller andet.

jeg ville selv gøre noget for at få hende hjem. ja de kan godt tage nogle turer på nogle dage, og så vende hjem igen. uden problemer

det at I er flyttet, gør at du bør som det første tjekke der hvor du boede. katte vil gerne gå retur. Og især når der ikke er længere væk

• #2   8. sep 2018 hvordan går det? har du fundet hende?

• #3   26. sep 2018 Hej, jo hun er skam kommet hjem.
    Hun var væk i uge og hvor en lidt uden for byen fandt hende, så vi meget glade for at have hende hjemme smiley

• #4   26. sep 2018 godt at hører smiley
    pas nu godt på hende så det ikke sker igen

• #5   27. sep 2018 Der skam sæt net op ude i hendes private gård,så hun stikker ik af igen smiley

• #6   27. sep 2018 det er godt smiley

Kommentér på:
Min kat er væk

Annonce