Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  taber katte ik tænder
  • #1   24. sep 2013 Jo, det gør de. Men tit sluger de dem. De er jo også ret små - men jeg var heldig netop af finde hjørnetænder , fra mine de yngste.

• #2   25. sep 2013 gad godt have dem eller se dem når de har tabt dem, men hvilken alder taber de dem i

• #3   25. sep 2013 Jo killinger taber deres killingetænder..

Det gør de i alder 4-6 mdr. så vidt jeg husker..

Jeg har fudet tænder fra begge mine 2 da de skiftede tænder, den lille så jeg endda nærmest flå en tand ud af sin mund, det så vildt mærkeligt ud, hun havde poten inde i munden og jeg tænkte hvad i alverden laver hun, så så jeg hende spytte noget hvidt ud og gik over for at se hvad det var og så var det 2 tænder der lige som sad sammen, jeg fik fat i katten for at se om der var noget galt i munden på hende, men intet så unormalt ud, de nye tænder var simpelthen kommet frem og de gamle havde bare siddet og generet hende..

Men de fleste tænder opdagerman ikke, for de er så små og man får støvsuget dem op eller katten sluger dem..

Kommentér på:
taber katte ik tænder

Annonce