{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.350 visninger | Oprettet:

Ann
Ann
Tilmeldt:
29. okt 2012
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 13 Svar: 155

Forsvundet kat {{forumTopicSubject}}

Jeg bliver så træt når man tror man gør det rigtige... Jeg ville se tiden an med en kat, som måske, måske ikke er hjemløs. Men da jeg delte min bekymring tog en anden sagen i egen hånd og tog katten med hjem!
Min plan var at komme tilbage senere i aften og se om den var der endnu, tage den til dyrlæge og set efter for chip og helbred. Sat katten tilbage og derefter i gang med at sætte sedler op i hele nabolaget... Men så kom der en "klog dame," som lige tager katten ind for et par dage...

https://www.facebook.com/groups/156378307799437/?bookmark_t=group


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsvundet kat
  • #1   24. sep 2013 Gode råd søges ......... smiley

  • #2   24. sep 2013 Læste lige tråden (er ikke medlem af gruppen)

    Men du er helt på rette spor.... den anden er bare fremme i skoen og skal "lege helt" Og nej hun skulle aldrig have fjernet katten derfra... men nøjes med at give den lidt mad på stedet ... hvis den ligefrem sulter ...

    Den kat skal selvfølgelig lige tjekkes af en dyrlæge for chip.... den skal fremlyses over alt.... hæng gerne et opslag ved dyrlægen...

    Og så kommer det svære ... skal den passes mens man leder efter ejer ? Afleveres på et internat ? Eller blive på stedet under opsyn... da den jo kan bo lige i nærheden .... det er ihvertfald der jeg ville starte med at fremlyse den ... og hvis du ser den stadig render "ejerløs" rundt i et par dage mere.... så kan du jo tage den hjem ... hvis du har mulighed for det....


  • #3   24. sep 2013 Jeg er tosset og har lyst til et: "Se, hva sagde jeg" Det nytter jo så INTET!
    Jeg har planlagt at hente den ved hende i morgen, tage til dyrlægen, hvis han mener den er fit for fight, sætte den tilbage, hvor den blev fundet. Og selvfølgelig holde øje - som var min første indskydelse.

    Men er jeg helt forkert på den? Nu er den taget væk derfra, vil den så slet ikke kunne finde ud af det, hvis den bliver sat tilbage?

    Tusinde tak for svar G.H - mangler nogle råd... som man jo altid kan få herinde smiley


  • #4   24. sep 2013 Og ja - det med dyrlægen i nærområdet og sedler i alle opgange, huse, telefonpæle vil jeg også gøre - men hvor skal jeg skrive katten er? Altså hvis den bliver sat tilbage.... Arrh

  • #5   24. sep 2013 Selvfølgelig skal den kat hentes imorgen.... og tjekkes (og fedt at DU er ansvarlig og vil gøre en forskel for katten)

    Hør hvad dyrlægen har at sige.... du kan jo være heldig at han kender katten.. tjek lige opslag ved de lokale købmænd og butikker... den kan jo være efterlyst ... men det er sku synd at sætte den ud igen efter nærmere eftertanke, når den er blevet fjernet... så har du mulighed for at have den i et stykke tid.. så gør det.... kontakt det nærmeste internat og hør om det er muligt af aflevere den, hvis en ejer ikke melder sig....
    Ellers kan man vel sige tillykke til dig om 14 dage med din nye misling... med mindre du finder et nyt hjem til den smiley



  • #6   24. sep 2013 Min kæreste mener nu vi har nok kat i den vi har! Jeg mener vi kunne have 10 mere... Men det er vel den evige diskussion.

    Nu er det ikke fordi det skal gå op i kroner og ører, men bliver det ikke vældigt dyrt for mig, hvis katten både skal til dyrlæge og derefter internat?
    Men det skal den selvfølgelig ikke, der sidder en ejer og er vældig nervøs p.t., og glæder sig til at få den hjem!


  • #7   24. sep 2013 Her er hun - hvis nogen kender nogen, der måske kender nogen.... I Esbjerg

    profilbillede
  • #8   24. sep 2013 Det er gratis at få en fundet kat tjekket for chip hos dyrlægen .... det gør Falck også hvis det er nemmer .... det er gratis at indlevere en fundet kat til et internat.... så det skal du ikke tænke på smiley


  • #9   24. sep 2013 Slå hende op i "Aktive dyrevenner " på FB og ellers bare alle de efterlysnings grupper du kan finde på FB ... der er mange smiley


  • #10   25. sep 2013 Ja der er nemlig rigtig mange grupper :S Men først... dyrlægen...

  • #11   1. okt 2013 G.H har du nogle steder jeg kan fremlyse katten? Har Dyrernes Beskyttelse, Kattens Værn og Aktive dyrevenner

Kommentér på:
Forsvundet kat

Annonce