{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.370 visninger | Oprettet:

kattens hale {{forumTopicSubject}}

Hej.
Her til morgen ville jeg give min kat en reje som hun normalt får en gang imellem.
Hendes hale blev denne her gang bare virkellg tyk og hårene stod ud til alle sider mens hun svingede den frem og tilbage og nogengangenor den lige op.. hun brugte sine poter til nærmest at fange rejen fra mig.. det gør hun normalt men denne her gang synes jeg det var en lidt agressiv måde...Jeg fandt et billede på nettet om kattens hale hvor der er to billeder som kunne være det humør hun var i.. i kan næsten regne ud hvilke to jeg mener (har vedlagt billedet). ville høre om det bare er mig der tolker hende forkert.. ? Hun har virket lidt sur de sidste par dage..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kattens hale
  • #1   30. sep 2013 Mener billede 1 og 6 smiley

  • #2   30. sep 2013 Jeg hæfter mig ved at du skriver du syntes hun har virket lidt sur de sidste par dage..

    Er der sket noget i hjemmet de sidste par dage?? Forandringer, nye møbler, flytning, flere dyr??

    Er hun neutraliseret og hvor gammel er hun, er hun inde kat eller kommer hun også ud??


  • #3   30. sep 2013 Stod du lænet over hende, legede i?

  • #4   30. sep 2013 Der er ikke sket noget de her dage andet end at min mor er taget på ferie og hun har virket lidt sur over at hun ikke er her smiley
    Og nej satte mig på hyk eller hvad det hedder. Hun er neutraliseret og er 4 år gammel og indekat. smiley
    Vi legede ikke.


  • #6   30. sep 2013 Jeg vil egentlig godt give Felis ret i at reaktionen på rejerne kunne nemt være et jagt/ lege instinkt der kommer over katten, min den lille kan også finde på at opføre sig sådan med en godbid, at den skal slås ihjel før den bliver spist smiley

    Men jeg tænker bare at hvis hun har ændret adfærd over det sidste stykke tid, så er det noget du skal være opmærksom på, det kan selvfølgelig godt have betydning at et familiemedlem mangler i det daglige, og det vil normalisere sig når hun vender hjem, men gør det ikke det eller bliver det mere anderledes adfærd, så bør du få hende tjekket, for en aggressiv sur kat som ikke normalt er det, kan opføre sig sådan pga sygdom/ smerter..

    Men se lige om det er dig der overfortolker eller det blot var nogle enkeltstående tilfælde, det er din kat og du kan bedst bedømme om det er en væsentligt adfærdsændring eller ej..


  • #7   30. sep 2013 Jeg tror i har ret i at hun nok syntes det gik lidt langsomt smiley hehe hun har været sig selv idag ellers og ikke sur på nogen måde. Men synes godt nok hendes hale blev tyk som jeg aldrig har set den før så blev lige lidt forbavset.. Hehe tak for svar.

Kommentér på:
kattens hale

Annonce