{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.372 visninger | Oprettet:

Fundet ejet kat bortgives (kun fremlyst i et døgn) {{forumTopicSubject}}

Opslag på FB idag .... katten blev fremlyst med denne besked... Katten havde halsbånd på og damen siger hun har prøvet alt !

Hjælp katten med at komme hjem til sin rette ejer og ikke ende i fremmede hænder !

Jeg blev fundet på teressen til morges, er blevet efterlyst, men ingen har reageret. "Mor" har snakket med kattens værn og politiet, men ingen savner mig:( elsker at nusse og vil rigtig gerne være i armene. Er der mon en sød og rar familie der vil give mig et rigtig godt og blivende hjem? "Mor" kan DESVÆRRE ikke beholde mig da hun har 3 andre små missere:( kontakt her eller på mobil: . Befinder sig i agedrup på fyn:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fundet ejet kat bortgives (kun fremlyst i et døgn)
  • #1   30. sep 2013 Jeg har klippet navn og tlf væk.... men det har jeg...

Man kan da ikke begynder at forære en kat væk... når den tydelig er ejet (halsbånd) ?????
    Desværre sidder der den masse "rygklapper" og mener at det er flot gjort.... mens "vi" andre mener at hun skal lukke katten ud så den kan finde hjem igen... og så kan hun holde øje med den de næste par dage...

• #4   30. sep 2013 CCD

Helt enig !!!!

• #5   30. sep 2013 er vedkomne helt sikker på at katten ikk er chippet?

• #7   1. okt 2013 Nej netop... katten er heller ikke undersøgt for chip....

• #10   1. okt 2013 G.H. synes virkelig du skal gøre indsats for at forklare dette "godhjertede menneske" at de muligvis har frarøvet en familie deres kat.
    Tænk hvis den får nyt hjem og de så herefter finder ud af, at katten har en chip:/

• #11   1. okt 2013 Hej
    Nu har jeg fundet opslaget på FB og ser ingen steder at katten formidles. Blot at hun forsøger at finde ejeren

• #12   1. okt 2013 Heidi prøv at se hvad der står i teksten ... Er der mon en sød og rar familie der vil give mig et rigtig godt og blivende hjem?
    hun søger nyt hjem til den...og man skal så ikke lige være uenig med dem derinde for så bliver ens kommentarer bare slettet!!!! har lige fået to slettet fordi jeg satte spørgsmålstegn ved det hun har gang i

• #13   1. okt 2013 ØV altså, hvorfor er det at nogle mener at de bare kan videreformidle en kat fordi en ejer ikke efterlyser pronto, ingen ved jo hvor længe katten har været væk, eller om den er væk, måske bor der 2 km fra damen og bare var på strøgtur, måske gør den det ofte og derfor har ejer ikke efterlyst..

Det er da utroligt at hun bare tager den ind og ikke giver den mulighed for selv at finde hjem, jeg kunne forstå hvis katte havde bosat sig på hendes terrasse i en uge at hun reagerede, men fordi den er der en morgen, den har jo tydeligvis en ejer, det havde blot været bedre hvis ejer havde øremærket katten, så havde ejer været nemmere at finde, men denne dame har jo ikke gjort alt for at finde ejer, hun har ikke engang forsøgt et døgn for hun er klar til at give katten videre til nogle nye ejere.. Øv siger jeg bare smiley smiley

• #14   1. okt 2013 Lidt ærgerlig tendens der er ved at være, med at folk ser en kat gå rundt og vupti er den "hjemløs" og skal "reddes".

Medmindre den så helt forhutlet ud ville jeg lukke den ud og se om den ikke gik hjem og blev den hængende ved min terrasse i flere dage så ville jeg da prøve med sedler m.v.

Et døgn er ikke meget!

Vi har da f.eks. naboens kat hængende nærmest konstant, nu ved jeg så hvor den hører til men den kunne man da hurtigt foranlediges til at tro ikke har noget "hjem" så - tiltrods for den er lidt fed i det og har halsbånd på (Endda et der ikke kan gå op, ved det, for et et hundehalsbånd smiley )

Ikke alle katte som går frit, er hjemløse...

• #15   1. okt 2013 Jeg har så også lige set at hun har slået den op i en anden gruppe... og der står ikke noget om at den skal have et nyt hjem.... så hun har da lært noget fra det første opslag...

Ja jeg har også fået slette en del kommentar på det opslag... for jeg skrev at nu havde hun jo selv katte... og tænk hvis det var hendes kat der... naboen lige snuppede og gav til en anden familie 50 km væk...

• #16   1. okt 2013 Felis

Denne kat her er åbenbart en hunkat... Så det er vist ikke Leopold ... desværre smiley

• #17   1. okt 2013 Og der er slettet rigtig mange kommentar på det opslag.... der var over 100 igår !

• #18   1. okt 2013 Irene

Inde på facebook hvor jeg har fundet den, står der intet om blivende hjem. Så det må hun altså have ændret

• #19   1. okt 2013 Finder af katten har ikke været hjemme i nat... og ladet vinduet stå åben... og her til morgen er katten så forsvundet...

Lad og håbe den finder hjem smiley

• #20   1. okt 2013 Hmm ok ja lad os så håbe katten har fundet hjem smiley
    Måske har den aldrig rigtig været væk smiley

• #21   1. okt 2013 Din kat eller den fra oplægget her?

• #23   1. okt 2013 Selvfølgelig katten fra oplægget smiley

• #24   1. okt 2013 Hvorfor er den overhovedet taget ind, hvis den har halsbånd og ikke ser nødstedt ud?

• #25   1. okt 2013 Beltane

Se det blev der spurgt en del til.... men der er jo nogen der får noget på "kontoen" ved at fremstå som "dyreredder" og "frelser" smiley

• #26   1. okt 2013 Jeg har set noget lignende i sidste uge, En (hvad jeg kunne se) pæn og velplejet langhårsblanding blev fremlyst på facebook da en dame havde set den på hendes dørtrin(1 enkelt gang som jeg kunne forstå det) og derfor havde taget den ind. Det viste sig så at katten boede på samme gade blot et par huse længere nede smiley Man skal da lade være med at tage katte ind der ellers ser sunde og raske ud, specielt når det kun er få gange man har set den. Det er jo ikke unormalt at katte render rundt andre steder end lige der hvor de bor. Jeg kunne forstå hvis katten ser udsultet ud, har grim pels og sår evt. at man så lige smider den op på face, men hvis den ser sund og rask ud, og til og med har halsbånd? Så har den jo nok en ejer men er blot ude på en lille tur.

• #27   1. okt 2013 Man kunne aldrig vide smiley

• #28   1. okt 2013 Ja føj, tænk at frarøve en kat dens hjem bare for at se ud som en frelser smiley

• #29   1. okt 2013 Jeg har lige kommenteret på et indlæg med den selv samme kat dog med anden beskrivelse. Det var ikke vellidt og jeg står nok til udsmidning af gruppen da de har no blame politik. Men hun skriver at hun ikke har katten mere.

• #30   1. okt 2013 Føj hvor gør hun mig da sur med hende uvidenhed og admins "nu skal du være sød ved ts"!!! smiley

• #31   1. okt 2013 Nååå Liv ... du er godt nok kommet i modvind på den tråd.... Det er en skam jeg ikke har klippet mere fra den anden tråd... for der er godt nok lavet om på historien siden i går smiley

• #32   1. okt 2013 Som den ser ud lige nu står der:
    Lille fin hunmisser fundet på min taresse igår morges. Har haft kontaktet politi og dyreværn, men hun er ikke meldt savnet "endnu". Hun er ikke øremærket og tror heller ik hun er chippet. Hun er meget tryghedssøgende og viser stor tillid til mig. Vil gætte på hun er omkring de 13-18 uger. Håber i vil dele så ejer måske kan få sin meget dejlige mis hjem. Jeg kan desværre ikke have hende meget længe da jeg har 3 andre katte. Men hun befinder sig i kærhaven i agedrup på fyn. Kan kontaktes her eller på mobil: xxxxxxxx. Håber sådan hun finder sit hjem

Ts skrev så senere at den hoppede ind af hendes vindue.

• #33   1. okt 2013 Historien lyder på at katten har haft fri mulighed for at gå i alt den tid den har været hos ***.

Men dine indlæg er allerede slettet liv;b

• #34   1. okt 2013 Ja jeg ved det er slettet (: Man må ikke være dømmende, de har en "no blame" politik. Og ja jeg skrev i en dømmende tone forstået på den måde at jeg skrev til ts at jeg synes hun har handlet forkert og uvidende, men det er åbenbart ikke tilladt at skrive.

• #35   1. okt 2013 Men skal vi ikke lægge den nu.
    Katten har højest sandsynlig fundet hjem, efter den har taget en nat på eventyr

• #36   1. okt 2013 Hun TROR ikke den er chippet.. Jamen så må hun da lige til dyrlæge og få det tjekket

• #37   1. okt 2013 Beltane

Katten er smuttet videre på sit eventyr. Hun gjorde intet for at holde den inde mod ens vilje.

Kommentér på:
Fundet ejet kat bortgives (kun fremlyst i et døgn)

Annonce