{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

Fundet killing i vejkant {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

I går sidst på eftermiddagen faldt jeg en hun killing i vejkanten.

Jeg var ude og gå tur med en veninde sammen med hver vores hest, da jeg hører en lille miaven fra grøften i modsatte side. Her sidder en lille tynd, træt og meget kontaktsøgende killing.
Da det er ude på landet ligger husene meget langt fra hinanden og ingen i en 1-2 km omkreds kunne kende killingen. Hvor langt kan sådan en bevæge sig hjemmefra?

Vi besluttende os at tage hende ind under jakken og med hjem, hun var ved at blive kørt over for øjnene af os, og vi vidste vi ingen søvn fik hvis ikke vi tog hende med.
Natten over har hun så været hjemme hos min veninde som også fandt hende.
Hun har lopper, tæger og snavset pels.
Har heldigvis selv killing, så hun er blevet tilbudt killingefoder og det spiser hun meget meget gerne. Hun får dog kun tilbudt det i begrænsede mængder, da hun spiser som om hun aldrig har set mad før.

I dag vil vi så ringe til dyrlægen og høre om man må komme op og få hendes vurderet aldersmæssigt samt se om hun nu skulle være chipmærket.
Derefter vil vi fremlyse hende på forskellige sider på Facebook, samt den by hun er fundet i.

Er dette den rigtige/realistiske fremgangsmåde?
Og er der andet vi kan gøre for hende.

Hvis ikke noget af det overstående giver bonus vil jeg gøre mit ypperste for at formidle hende til nogle jeg kender og som jeg står inde for. Hun er en fantastisk lille killing, total cool og enormt kælen. Dog meget træt!

Hun er forresten fundet i 4390 Vipperød. Og jeg vil skyde hende til at være 14-18 uger gammel.

Venlig hilsen Ditte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fundet killing i vejkant
Kommentér på:
Fundet killing i vejkant

Annonce