Hvorfor sover min kat i perioder, heeelt oppe i mit hoved ? Hvorfor sover min kat i perioder, heeelt oppe i mit hoved ?
Jeg har en skøn han mis, på 6 år.. Han er en meget bestemt herre. Elsker at være ude og lege - men er samtidig en kat som kommer når man kalder, og snakker løs :)..
Det som undre mig er:
I perioder kan han overhovedet ikke få nok af mig.. Han kan ikke sove uden at han skal ligge HELT oppe i mit hoved.. Og når han synes det er bedst, så ligger han med sin mund på min mund og spinder - og falder i søvn..
Andre gange så ligger han sig ALLE andre steder. På vores kontor, i gæste sengen, i stuen osv... Og er slet ikke interesseret i at putte med mig ?
Er der en forklaring, eller nogle som har eller oplever det samme ? .
På forhånd tak
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Så skal han op og hugge min hovedpude, have sin næse bekravet i mit hår ect.
Nu har vi altså låst dem ude af soveværelset for vi kan ikke få frem til at sove når kattene vader hen over os om natten XD
Det har været meget slemt med bure i pelsen og jord på potterne som kom op i vores seng i år. meget værre end de andre år.
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.141
Mitti er hos mig det meste af natten, han er jo også den lille, men Gud hvor han fylder, og så skal han ligge på en stor del af min dyne
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 579
Aner ikke hvorfor, regner bare med det er en af kattens MANGE særheder
sep 2013
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 22
mar 2013
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 9 Svar: 25
Og leger med mit hår om natten og piller i ALT der inde!!
Men til tider vil vores hankat godt putte.. og lige pludselig holder han sig kun til sin vindueplads.
Dog er han en god alarm ud foran døren om morgen.. kan han høre vi snakker lidt og er ved at vågne... MIAVER HAN LØS!!
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Så skiftede vi foder til ingen, tørkost og ingen produkter med korn eller sukker, nu bliver han mæt og generer os ikke længere værken aften eller morgen.
Det er nu 2 måneder siden vi lukkede døren og han har forsøgt at komme ind+larmet ca 2 gange af 5-10mins varighed. Vi reagere ikke så han går væk. det gjorde han ALDRIG førhen og jeg har altså forsøgt i dagevis hvor han miaver i timevis og hver gang...... så tg han et vil også begyndte han igen XD .. Men nu er der stille om natten og ingen kattepoter i ømme områder..
Savner at putte med Macro men også glad for at sove i fred
Hvorfor sover min kat i perioder, heeelt oppe i mit hoved ?