7.656 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvorfor sover min kat i perioder, heeelt oppe i mit hoved ? Hvorfor sover min kat i perioder, heeelt oppe i mit hoved ?

Jeg har en skøn han mis, på 6 år.. Han er en meget bestemt herre. Elsker at være ude og lege - men er samtidig en kat som kommer når man kalder, og snakker løs :)..
Det som undre mig er:

I perioder kan han overhovedet ikke få nok af mig.. Han kan ikke sove uden at han skal ligge HELT oppe i mit hoved.. Og når han synes det er bedst, så ligger han med sin mund på min mund og spinder - og falder i søvn..
Andre gange så ligger han sig ALLE andre steder. På vores kontor, i gæste sengen, i stuen osv... Og er slet ikke interesseret i at putte med mig ?
Er der en forklaring, eller nogle som har eller oplever det samme ? smiley .
På forhånd tak smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor sover min kat i perioder, heeelt oppe i mit hoved ?
  • #1   10. okt 2013 Min dreng gør det samme også i periode.
    Så skal han op og hugge min hovedpude, have sin næse bekravet i mit hår ect.

Nu har vi altså låst dem ude af soveværelset for vi kan ikke få frem til at sove når kattene vader hen over os om natten XD
    Det har været meget slemt med bure i pelsen og jord på potterne som kom op i vores seng i år. meget værre end de andre år.

• #2   10. okt 2013 Ja, det lyder godt nok irriterende ... Dog genere det mig ikke, tværtimod .. Savner ham inde perioder han ikke putter med mig smiley ... Søger bare en forklaring på hvorfor han får de perioder ?

• #4   10. okt 2013 Nu og da har jeg alle 3 katte klods op ad min i sengen og nogle gange slet ingen smiley

Mitti er hos mig det meste af natten, han er jo også den lille, men Gud hvor han fylder, og så skal han ligge på en stor del af min dyne smiley så vil jeg vende mig i sengen, er jeg nød til at flytte på ham,, han har i den grad taget de pladser hvor Manne lå, da han var her smiley og den tid fra Manne døde og til Mitti kom, har ingen af de andre taget de pladser Manne brugte mest smiley lidt sjovt.

• #5   10. okt 2013 Feline skifter også sove-pladser. Sådan ca. hver 3. måned vil jeg sige. Og nogen gange vil hun gerne ligge i sengen og "holde i hånd", når vi skal sove, og andre gange kommer hun slet ikke i nærheden af sengen.

Aner ikke hvorfor, regner bare med det er en af kattens MANGE særheder smiley

• #7   10. okt 2013 Det lyder ligesom som min killing smiley Han sover også altid oppe ved mit hoved, nogle gange med hans lille hoved hvilende på mit ansigt... Det er super hyggeligt. Han plejer så at rykke sig lidt væk efter noget tid.

• #8   10. okt 2013 Vi vil heller ikk ha kat i vores soveværelse... da vores hankat går over os hele tiden.
    Og leger med mit hår om natten og piller i ALT der inde!!
    Men til tider vil vores hankat godt putte.. og lige pludselig holder han sig kun til sin vindueplads.
    Dog er han en god alarm ud foran døren om morgen.. kan han høre vi snakker lidt og er ved at vågne... MIAVER HAN LØS!!

• #9   11. okt 2013 Får jeg fjernede al tørkost fra kattenes mad kunne jeg aldrig lukke døren til soveværelsen. Min Aidan blev ved hele natten ude foran døren hvis den var låst, havde døren ikke lås ja så åbnede han da bare døren(det samme galt toilet døren).
    Så skiftede vi foder til ingen, tørkost og ingen produkter med korn eller sukker, nu bliver han mæt og generer os ikke længere værken aften eller morgen.

Det er nu 2 måneder siden vi lukkede døren og han har forsøgt at komme ind+larmet ca 2 gange af 5-10mins varighed. Vi reagere ikke så han går væk. det gjorde han ALDRIG førhen og jeg har altså forsøgt i dagevis hvor han miaver i timevis og hver gang...... så tg han et vil også begyndte han igen XD .. Men nu er der stille om natten og ingen kattepoter i ømme områder..

Savner at putte med Macro men også glad for at sove i fred smiley

Kommentér på:
Hvorfor sover min kat i perioder, heeelt oppe i mit hoved ?

Annonce