{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

vil ikke ud {{forumTopicSubject}}

min nye killing, vil ikke rigtig ud. Lige i starten da jeg fik hende, rendte hun ind og ud hele tiden. Nu står hun bare i døren og kigger mens den store kat er udenfor. Alt sammen er sket efter at vi har haft håndværkere, de er dog væk nu. Samt at nabokattene er onde ved hende, de bliver ved med at angribe hende. I starten forsvarede vores den store kat hende, men hun er begyndt at blive gammel og kan knapt forsvare sig selv. Men de andre katte angriber som sagt min killing, jeg tror det er fordi hun ikke har nogen hale og derfor er "anderledes".
Hvad kan jeg gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vil ikke ud
  • #1   16. okt 2013 Lad hende blive inde. smiley

  • #2   16. okt 2013 synes bare det er synd at hun skal blive inde, for hun vil smadder gerne ud, men kun hvis jeg går med og leger med hende. Og det har jeg ikke tid til at gøre hver dag smiley

  • #3   16. okt 2013 Lad hende taget det i hendes eget tempo. Du kan ikke tvinge en kat ud.

  • #4   16. okt 2013 Byg en indhegning, så kan hun komme ud uden at risikere at få bank

  • Mie P
    Mie P Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Katte: 1 Svar: 4
    #5   16. okt 2013 Lad den blive inde, eller forklar din nabo hvad problemet er smiley
    Måske kan i lave ''udeaftaler'' smiley


  • #6   16. okt 2013 Så bed naboen holde deres katte væk fra jeres grund smiley

  • #7   16. okt 2013 Hvorfor har du ikke tid til, at lege med din kat????
    Rigtig n9nna, byg en løbegård/indhegnet have


  • #8   16. okt 2013 Mine katte går altså også markant mindre ud nu end de gjorde for bare en måned siden. Det er årstiden smiley De vil hjertens gerne sidde og kigge ud af en åben dør, men ikke nødvendigvis have kolde, våde poter. Så de får lov selv at bestemme smiley Dog ikke den åbne dør - det kan hurtigt blive for dyrt, nu hvor der er sat varme på, men jeg åbner den gerne når de beder om at komme ud/ind smiley

  • #9   16. okt 2013 Lad hende dog blive inde, tilbyd hende dagligt at komme udenfor og gå med hende, en runde i haven går hun med ind når du går ind, så fint med det, selvfølgelig er det en del pga frygt at hun bliver inde, men det er nok i høj grad også pga kulden, hvis hun er en lille killing, der primært er opvokset inde, så har hun slet ikke opbygget vinterpels endnu, og syntes måske det er lidt koldt at opholde sig ude..

    Alternativt kan du hvis problemerne med nabo katten er særligt store, få bygget dig en løbegård til kattene, så de er beskyttet mod andre katte der er nogle bøller mod dem..


  • #10   16. okt 2013 Jannik, Heidi og Terroristerne fordi jeg har et liv ved siden af. Jeg har min uddannelse og mit arbejde som skal passes.. Jeg spurgte ikke om kommentarer til hvorfor jeg ikke har tid til at gå ud og lege med hende i haven hver dag. Men om der var nogle der havde nogle gode idéer.

    Mange tak til de positive idéer i er kommet med nogle af jer smiley De er nyttige. Heidi, jeg tror ikke ligefrem jeg kan holde de andre katte fra min have? Men har snakket med naboen og hun har sagt jeg må gøre alt for at skræmme dem væk hvis jeg ser dem smiley Jeg vil overveje løbegården, men venter lige lidt og ser om det er pga. vejret smiley


Kommentér på:
vil ikke ud

Annonce