{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

Han VIL!! ikke ud :( {{forumTopicSubject}}

Hej.. 1. vores elsked kat (Miv) har været vææk i lang tid men er heldigvis komet tilbage :).. men han VIL ikke ud :(.. og så holder han på hans afføring (lyder ikke lækkert) og lavet indenfor (tyndmave) det er jo synd for ham.. man skal smide ham ud men han står bare ved døren.. hvorfor er han dig sådan????..

2. Han smider pelsen på hans ene side ??? men han har fået noget for det som har hjulpet lidt.. men hvorfor smider han pelsen ?? smiley Håber i kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han VIL!! ikke ud :(
  • #1   29. dec 2006 Nu ved jeg ikke omn de er begyndt at skyde med fyrværkeri, der hvor I bor. Men det kan jo være en grund til at han ikke vil ud!! Det kan også være en anden kat der skræmmer ham.... eller en hund!!!
    Jeg ved det ikke!
    Så vidt jeg ved så kan de også tabe noget af pelsen pga. stress!!! Noget udenfor stresser ham måske!
    Håber at det evt. kunne være en ledetråd for dig!


  • #2   29. dec 2006 Har han ingen kattebakke indenfor. Synes da, det er synd, han skal tvinges ud, hvis han er bange for det.

    Hvad var dyrlægens diagnose på pelstabet? Og hvad har han fået for det?

    Hvis ikke I har været ved dyrlægen, bør I gøre det. Han kan jo have været ude for en ulykke, imens han var borte - en påkørsel f.eks. Er det længe siden han kom tilbage?


  • #3   29. dec 2006 Jeg synes heller ikke at han skal tvinges ud... specielt ikke når han lige har været væk, og så oveni købet er bange for at komme ud!! Gi ham noget tid..... og en kattebakke indenfor!

  • #4   30. dec 2006 Det kunne da godt lyde som om han har oplevet noget ubehagligt imens han har været væk og det gør sikkert at han ikke er tryg ved at gå ud mere, det kan være han får mod på det igen senere i tiden og måske ikke, men han skal i hvert fald IKKE tvinges ud hvis han ikke tør.

    Sæt en kattebakke op inden for så han stadig har mulighed for at gå på bakken.

    Jeg kan ikke fortælle dig hvorfor han taber pels, det kan være mange ting der gør det bla hårsækmider. Men det skal du snakke med din dyrlæge om.


Kommentér på:
Han VIL!! ikke ud :(

Annonce