{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

Voksne katte og killinger under marked... {{forumTopicSubject}}

Vil høre om nogen af jer har det som mig...

Jeg har lyst til at tage alle kattene under marked til mig.. Burde nok ikke kigge under marked, for det er egentligt lidt trist at have den følelse...

Det er de voksne katte, jeg helst ville give et nyt hjem - Tror de fleste foretrækker killingerne.

Håber alle kattene får et godt hjem..

Lige et billede at min kat, da han var killing - Så nuttet men han er stadigvæk en fantastisk dejlig kat.. Han er sammen med sine ene bror på billedet..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Voksne katte og killinger under marked...
  • #2   18. okt 2013 Jeg kigger slet ikke i Marked mere. Heller ikke annoncerne på DBA og G&G.

Har lyst til at tage dem alle sammen og give dem et fantastisk katteliv. Men sådan er virkeligheden jo ikke smiley

Går heller aldrig på internater. Det kan jeg slet ikke holde ud... Så det er manden, der går derind smiley

Nårh ja og så kigger jeg ikke, fordi jeg bliver så hidsig over folk, der ikke neutraliserer deres katte, men bare producerer og så håber på at kunne tjene en skilling på de stakkels dyr!

• #5   18. okt 2013 Der er nu nogle der neutraliserer. En af mine venner fortalte i går at en del han katte samt en hun kat var blevet ordnet i hans kvarter. Det var da dejligt. smiley
    Desværre er det så ofte efter uheld, hvor de står med et kuld killinger.
    Ja, bare folk ville tænke mere på at få kattene neutraliseret.

• #7   18. okt 2013 Jeg kan også godt føle mig fristet af lækre katte og killinger - dog kigger jeg ikke meget på markedet herinde. Det er simpelthen for deprimerende smiley

...Men jeg husker også mig selv på, at jeg allerede har nogle fantastiske katte, som jeg skal huske at nyde. Og de kommer før alle de andre!! Det er hos dem min primære forpligtelse ligger, og de ikke tjent med, at jeg bliver ved med at proppe katte ind i hjemmet bare for at tilfredsstille et behov hos mig selv. Så jeg har efterhånden lært at være tålmodig og glæder mig bare til jeg engang om 5-10 år skal ud at finde mig et par burmeserkillinger igen smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 72
    #8   18. okt 2013 Katine N, hvor var det flot tænk og så fornuftigt. smiley

Kommentér på:
Voksne katte og killinger under marked...

Annonce