{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

Slankekur {{forumTopicSubject}}

Hej!
Isa er efterhånden blevet ret tyk, man kan mærke det på hende når man løfter hende, og man er også begyndt at kunne se det på hende. Lægen siger også vi skal give hende lidt mindre foder. Det har vi gjort men hun taber sig ikke.
Hun er inde kat, hun hader at være ude. Jeg leger med hende og sådan men der går to minutter så er hun flad og orker ikke mere. Har prøvet med agility men hun stritter simpelthen så meget imod, så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at få hende til at tabe sig.
Og hun for mad med mindre fedtindhold smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slankekur
  • #1   18. okt 2013 Drop det der light foder smiley det er som når vi mennesker bilder os ind vi taber os med light, det gør vi ikke, og er bare konstant sultne, med mindre vi spiser for meget og faktisk tager på af det,det samme gælder din kat ;)
    Jeg vil foreslå et foder med masser af kød, og vådkost 2 gange om dagen, så bliver in kat mæt uden, at spise for meget, og også gerne råt kød hvis din kat vil spise det.
    Jeg vil foreslå foder uden korn, og Alid's dåse mad LUX er uden korn og uden sukker ( ja utroligt nok kan der være sukker i kattemad smiley ) og 400g koster kun 5,5kr, så kan du jo variere med andre slags også helst med masser af kød, men vigtigst er det, at du giver din kat vådmad, det mætter godt og har færre kalorier smiley


  • #2   18. okt 2013 Mange tak Jette, men Isa for også vådfoder 2 gange om dagen men hun spiser dvs kun sovsen..

  • #3   18. okt 2013 Prøv at kigge på indholdet i vådfoderet, hvis der er sukker og korn i, så feder det mere end det mætter smiley
    Prøv lux fra Aldi, det mætter godt og er uden korn og sukker.
    Ellers kig på zooplus, der er mange forskellige slags korn- og sukkerfri varianter. Herhjemme er dyrene glade for bozita med 93% kød.
    Jo mere kød, jo bedre mætter det.
    Mine får lidt råt kød når jeg går i seng, så får jeg fred i et par timer (det mætter så godt at de lægger sig til at sove når de har spist)


  • #4   19. okt 2013 Drop light foderet.

    Det virker ikke og fratager katten det nædvendige fedt og protein den har brug for(mennesker der skal tabe sig skal også have den korrekte fedt mængde hver dag)

    Selv har jeg droppet alt tørkost da det bare er ligesom godbidder for mine katte, om det er med eller uden korn er de ligeglade med. Er det tørkost så betragtes det som slik herhjemme af alle beboerne.
    Jeg har tydeligt kunne mærke forskel på at mine katte fik tørkost eller vådkost, de vil spise 3+ gange deres anbefalede dosis hvis de kun får tørkost, får de vådkost så kan de næsten ikke spise hele den anbefalede mængde for en normal vægtig kat(delt ud på dagen).

    Herhjemme får de Råt kød, indmad og rå kyllingehalse til tandbørstning. Det virker men kræver tid hvis ens kat er madkræsen.


  • #5   19. okt 2013 Jeg kan også anbefale LUX som vådfoder da det faktisk er mere appetitligt end whiskas og ikke indeholder korn eller sukker.
    Det er et godt højt indhold af kød i LUX på dåse.


  • #6   19. okt 2013 Mine er også på kur og det ligner ikke at de sulter smiley
    Til gengæld synes jeg at kunne ane et vægttab på Freddie, aktivitetsniveauet er også steget lidt.

    Jeg bruger RC Satiety (diætfoder) og så vådkost om aftenen af god kvalitet.

    Men alm. light, det du´r ikke!


Kommentér på:
Slankekur

Annonce