{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.677 visninger | Oprettet:

Slankekur . . . {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
Jeg har en stor maine coon kat, som så hedder basse. Han er noget tyk og vil så gerne have ham på slankekur men, det er næsten umuligt. Han er verdens bedste tigger katte, som gør alt for at få mad når han er sulten, han mijaver HØJT, kæler sig op ad ind, slår på en med poten og hvis man sidder på sofaen, så går han er op på ryglænet og så tager sin forpoter op på min skulder.
Hvis han skal have hver gang han er sulten så får han om morgen, midt på dagen, ved aftensmad tid og så inden man går i seng men, måske vil han kan have noget imellem aftens mad og senge tid.
Han får menuposer og dem spiser han en af også tager han resten af min andens kats, når den ikke kan spise mere og den spiser ikke særlig meget, så han får næsten 2 poser hver gang og hvis jeg tager Aslan's(min anden kat) mad væk, så begynder Basse er tigger igen til han får det.
Han har altid tørfoder men, bryder sig ikke om det.
Har prøvet at lege med ham, for at få ham til at rører sig men. han venter kun på legetøjet kommer hen til ham, så han bare kan tage den med poten.

Hos den tidligere ejer, fik han altid når han ville have men, nu vil jeg have han skal tabe sig da, det jo ikke er sundt for ham men, det er svært at skiller sig af med hans gamle vaner...

har i en ide om hvad jeg kan gøre..han er faktisk sulten lige nu og han fik noget omkring 17.30, så har nægter at give ham noget..

Undskyld hvis emnet er lidt langt ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slankekur . . .
Kommentér på:
Slankekur . . .

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce