{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Laila T
Laila T
Tilmeldt:
26. sep 2013
Følger: 2 Emner: 6 Svar: 51

Så er det i dag {{forumTopicSubject}}

Hittemissen Krukke skal til dyrlæge i dag og kastreres, øretatoveres og revaccineres. Han er her til morgen noget utilfreds med at skulle faste. Hænger om benene på os og forstår ikke, hvor maden bliver af smiley
Jeg er spænt på, hvordan han tager narkosen og hvor groggy han er, når jeg henter ham igen i eftermiddag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er det i dag
  • Laila T
    Laila T Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 2 Emner: 6 Svar: 51
    #2   24. okt 2013 Ja, det skal nok gå. Nu er han afleveret og han tog det faktisk pænt, men gik dog noget usikkert ud af sin trygge transportkasse og undersøgte forsigtigt dyrlægens bur. Han fik sit tæppe med, så der er noget duft han kender smiley

  • #3   24. okt 2013 Det var fint du måtte hjælpe ham i buret smiley

    Jeg har altid været hende med kæmpekasserne, så mine har fået lov til at være i egen kasse, når de bare har skullet være der den ene dag smiley

    Når jeg fik dem igen var kassen fint polstret med våd underlag, så deres tæpper ikke blev våde og snaskede og underlagt var helt rent.

    Det skal nok gå fint idag og det er en god ting du gør for både Krukken og dig!


  • Laila T
    Laila T Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 2 Emner: 6 Svar: 51
    #4   24. okt 2013 Det gik fint, og nu er Krukke hjemme igen. Han er noget groggy og vakler lidt rundt. Fik lidt mad, men kvitterede med at kaste op på sofaen. Mon ikke det er på grund af narkosen?

  • #5   24. okt 2013 Jo , du skal vendte lidt med maden, og giv lidt de første gange, men han er sulten efter fasten.

    Dejligt det gik godt smiley


Kommentér på:
Så er det i dag

Annonce