507 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Spiser ikke mad af skålen!! xD Spiser ikke mad af skålen!! xD

Min kat Loke syntes altså aldrig han kan spise af selve sin skål. Nej først skal de ud på gulvet med en pote og så skal man spise nogen af de piller man har lagt på gulvet!! xD

Han er ski meget skør, vi har nu en skobakke under madskålen da vi ellers har piller overalt!! xD

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spiser ikke mad af skålen!! xD
  • #2   25. okt 2013 Som lotte siger kan det have noget med at han ikke kan lide at hans knurhår bliver berørt at skåle.
    Sådan var min Macro og jeg vidste ikke der var nogoet galt får jeg læste op om råfodring hvor de nævnte dette problem.

Prøv at server noget med på en tallerken og hvis du gerne vil have pæne skåle så er mine drenge glade for "whiskers" mad skål fra Zooplus

• #3   25. okt 2013 Freddie leger med dåsemaden når han er næsten færdig med at spise smiley
    1 pote ned i vådkosten, fiske lidt op med poten og så spiser han det af poten smiley
    Nej, han er ikke utilfreds med sin skål, han er bare sær smiley

• #4   25. okt 2013 Hæ hæ Marianne .. den der med dåsemaden har min Niko udviklet lidt videre.. han fisker kødbollerne op med poten, ryster poten og farer afsted for at spise kødbollen der hvor den lander... behøver jeg sige at jeg sommetider finder kødboller de mærkeligste steder? smiley skør kat smiley

Kommentér på:
Spiser ikke mad af skålen!! xD

Annonce