{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor køber I diætfoder?
  • #1   27. okt 2013 Hvis ellers jeg gad blive vækket af morgenfrisk fragtmand, ville jeg købe specialfoder hos Medic-animail. Fx koster Hills gigtfoder kun lige præcis det <b>halve</b> af hvad det koster hos dyrlægen.

  • #2   27. okt 2013 Jeg har studeret RC Satiety hos Animalmedic, men jeg synes at der kommer så meget fragt på så det ikke kan betale sig.

    Jeg køber hos dyrlægen - så kan vi også lige hyggesludre lidt imens jeg betaler smiley


  • #3   27. okt 2013 Åh ja, medicanimal den side havde jeg næsten glemt. Der skal bare handles meget stort ind, for at få fri fragt, men tror jeg vil bestille der næste gang smiley

  • #4   27. okt 2013 Nåh ja, fragt. Jeg har kun bestilt der én gang, fordi jeg var heldig at få bud med fra en anden katteejer. Sambestilling er sagen - så sparer man fragt .... og vækning ;-).

  • #5   27. okt 2013 Min datter vækker mig hver dag kl. 6, så det er ikke noget problem, vi har været oppe længe når fragtmændene kommer smiley

    Man får fri fragt over 130 pund.. Så skal der handles stort ind smiley men god ide med sambestilling, kender desværre bare ikke nogen i nærheden som også handler foder..


  • #6   28. okt 2013 Hvis jeg kunne spare halv pris på foder, skulle jeg nok overleve en morgenfrisk fragtmand af og til smiley

Kommentér på:
Hvor køber I diætfoder?

Annonce