{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.591 visninger | Oprettet:

Hvor køber i killingebure? {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften skriver.. Hvor køber i dem? Jeg har prøvet at kigge på mange forskellige sider på nettet, men kan ikke finde nogle der forhandler "kravlegårde". Jeg har ikke planer om at skal have andet end det kuld jeg går og venter på nu, så jeg ved heller ikke om det er nødvendigt overhovedet at købe et, da jeg egentlig havde overvejer at killingerne kunne rende frit i stuen. Men hvad siger i?? Skal man have et bur til dem eller kan det undværres?

Mvh Anja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor køber i killingebure?
  • #1   24. nov 2010 En god ting er at lave et afgrænset område, når de begynder at bevæge sig væk fra fødekassen

  • #2   24. nov 2010 Vi lavede selv et smiley

  • #3   24. nov 2010 Line> Har du billeder af det? Jeg havde tænk på at købe en alm. kravlegård til babyer, men syntes at de er for små:-S

    Hanne> Hvorfor skal man egentlig det? Er det for overvældende for dem at være i et stort rum eller??


  • #4   24. nov 2010 Nej har jeg desværre ikke smiley

    Men hvis du kender en håndværker kan du jo selv besemme hvor stort det skal være og hvordan det skal se ud smiley


  • #5   25. nov 2010 Okay. Tak for jeres råd. Tror at jeg kører ud og handler til noget "selv-byg" i morgen og kaster mig ud i det;-) Hvor længe skal de være i buret? Altså aldersmæssigt..

  • #6   25. nov 2010 Vil sige kun til de er renlige og tag dem endelig ud ind i mellem også, grunden er egentligt mest af de lærer kattebakken at kende.

    Hihi men mine begyndte selv at kravle over da de syns det blev for kedeligt, så tror bare du skal lade det gå sin gang smiley

    Hvornår er terminen? smiley


  • #7   25. nov 2010 Okay;-) Hun har termin d.5.december. Jeg har allerede en "tegning" af min kommende killinge-kravlegård oppe i hovedet, så skal ud og ha handlet til det i morgen tidlig når butikkerne åbner:-)

  • #8   25. nov 2010 Ihh hvor spænende, der er jo ikke længe til smiley

    Du må endelig lægge billeder ind både af kravlegård og killinger til den tid smiley



  • #9   25. nov 2010 nej, og jeg kan næsten ikke holde ud at vente mere. Jeg glæder mig, som jeg aldrig har glædet mig før. Har aldrig prøvet at have killinger før, og har læst og læst og læst om alt fra parring, slimpropper osv. og der bliver ved med at dukke underlige spørgsmål op i mit hoved. Og har taget en uges ferie til når hun skal føde, så jeg håber virkelig at jeg er hjemme den dag det sker. Vil virkelig gerne være der til at opleve det, og selvfølgelig aggere jordemoder, hvis hun får brug for det:-)

  • #10   25. nov 2010 Og det med billederne.... Killingerne skal der helt sikkert nok komme billeder af, men kravlegården står hen i det uvisse.. Kommer helt an på hvordan jeg får bakset den sammen*GG* Men jeg har da selv bygget en løbegård til misserne, så mon ikke også jeg skulle kunne lave mig en kravlegård*S*

  • #11   25. nov 2010 Hehe ved lige hvordan du har det smiley Havde det på sammen måde, er den smukkeste oplevelse. smiley

    Havde også taget fri men der skete intet overhovedet, skulle møde på arbejde tirsdag og hun fødte mandag aften kl 23 da vi var på vej i seng,

    Havde de sidste par dage inden hun fødte sagt at nu må det være meget snart, men ventede og ventede, om mandagen lagde jeg mærke til at hun gik meget på kattebakke men hun spiste stadig (som jeg havde fået avide af en vagtdyrlæge at hun helst ikke skulle inden fødsel) så var bekymret, men.

    En halv time efter kom hun og hentede mig og gik til fødekassen smiley hun fødte meget hurtigt 7 killinger smiley

    slimproppen er meget forskelligt her kom der lidt ud hverdag i en uge.
    Mens min morskat gik med det samme hun fødte. smiley


  • #12   25. nov 2010 Er sikker på din kravlegård bliver fin hehe misserne tænker jo heldigvis ikke på det smiley

  • #13   25. nov 2010 Okay. Aghr! Bliver snart mere og mere nervøs over alle dem der fortæller "at så kom der lige 7 små killinger" og der var også en der skrev at hun havde en veninde der fik 9!!! He he! Jeg kan godt nøjdes med mindre, men kommer der en stor flok, så tager vi også det med:-) Ændrede din adfærd under graviditeten? Jeg syntes at min er som hun plejer, hun spiser som en hest og "snakker" og så lidt mere, men ellers virker hun ikke anderledes. men håber da at hun vil ha' mig med til fødslen. Vil selvfølgelig lade hende være i fred, hvis hun ikke vil have mig med, for jeg vil jo heller ikke stresse hende. Altså, nu kan jeg lige pludselig godt følge menneskemødre når deres døtre skal have baby, he he.

  • #14   25. nov 2010 Uha det er meget forkeliigt hvor mange der kommer men 9 uha lyder af meget smiley

    Ja min pige blev mere morsyg under hendes drægtighed OG spiste som en hest hehe smiley men ellers ingenting og det er ofte de ikke virker anderledes under drætigheden, men kan meget nemt være at hun vil føle sig bedst tilpads med en jordemor (dig) smiley man kan aldrig vide, en katte fødsel er aldrig ens.

    Hihi ja kan jeg også smiley


  • #16   25. nov 2010 Jeg må indrømme at jeg heller ikke har et. Måske fordi rummene hvor vi bor ikke er så store. Så her bliver der bare flere døre der bliver åbnet desto ældre de bliver. Det fungerer fint. Ellers tror jeg at jeg ville gøre som Krista N. Jeg må osse indrømme at jeg ikke gider betale for en kravlegård, der skal bruges så kort tid. Jeg vil hellere bruge pengene på noget misserne kan bruge hele tiden

  • #18   25. nov 2010 Okay. Har lige købt to nye kradsetårne der kom i nogle store papkasser, så dem tror jeg da bare at jeg bruger så. Tak for jeres råd:-)

Kommentér på:
Hvor køber i killingebure?

Annonce